  • 41. Data: 2009-07-29 16:22:14
    Temat: Re: nowa strona prezydenta...
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Paweł Piskorz" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości
    news:h4pft9$dck$1@inews.gazeta.pl...

    > Wystarczy że kanapki musi w reklamówce nosić, niech chociaż samochód ma
    > przyzwoity ;)

    LOL, mocne :)

    lamer

  • 42. Data: 2009-07-29 17:23:04
    Od: Peter <p...@p...fm>

    lamer pisze:

    > To fakt, ostatnio postawiłem sklep na wordpressie i wyszedł naprawdę
    > ładnie, chociaż musiałem sporo funkcjonalności dopisać samemu.

    A to już zupełnie inny problem. Wszystkie gotowe CMS-y generalnie w
    standardzie są niewystarczające i często albo trzeba szukać jakiegoś
    gotowego rozszerzenia albo dopisać coś samemu.

    > Nie mówię, że ta strona to jakiś zupełny banał, no ale 350 tysięcy?
    > Chyba jedno zero za dużo...

    Oj, chyba nie. Przy takich projektach trzeba się naprawdę napracować. To
    nie jest tylko postawienie CMS-a, ale i przemyślana funkcjonalność,
    zakup materiałów, zdjęć, itd. Wymagania są wysokie, to i zrobić tego się
    nie da za "5 złotych".

    Z drugiej strony lepiej, żeby prezydent wydał nawet 1 milion na www, niż
    na masę innych, mniej ważnych inwestycji ;-)

    --
    Peter

  • 43. Data: 2009-07-30 12:43:44
    Od: ant <a...@n...tld>

    gardziej wrote:

    > 350.000 dużo czy mało?

    Ja myślę, że to OK, owszem, wygląda dużo dla przeciętnego
    łebmajstra, ale IMO to dobra kwota. Powinnismy się cieszyć
    że nie 2 mln :-)

  • 44. Data: 2009-07-30 12:45:20
    Od: ant <a...@n...tld>

    mateusx6 wrote:
    > A co chcesz od statystyk googla? co zle sa? Filmy na youtubie... sa po ta
    > aby byla wieksza dostepnosc do informacji.

    Dokładnie, umieszczając film na Youtube, zamiast "u siebie"

    + oszczędzasz sporo pasma

    + taki film zobaczy wielokrotnie więcej osób

  • 45. Data: 2009-07-30 12:52:11
    Od: ant <a...@n...tld>

    fv wrote:
    > Bo gov się gryzie z prezydent.

    10/10 rotfl

  • 46. Data: 2009-07-30 17:12:21
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** gardziej <b...@b...pl> wrote:

    > Nowa strona internetowa prezydenta za 350 tysięcy złotych

    I tak nic mu nie pomoże, spieprzaj dziadu.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 47. Data: 2009-07-30 18:15:06
    Od: ant <a...@n...tld>

    Konrad Kosmowski wrote:
    > I tak nic mu nie pomoże, spieprzaj dziadu.

    Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że ktoś się pod Ciebie
    podszywa na Usenecie, ale może to kwestia przepracowania ;)

  • 48. Data: 2009-07-30 18:52:37
    Od: "kadet Ja'Nusz Wu" <o...@s...NAPISANE.wsp.ak>

    Użytkownik "Robert Kusmierz" ...
    > ...Co do samej strony - dobrze ze jest na poziomie. Dobrze, ze w tym elemencie
    promocji kraju nie mamy sie czego wstydzic...

    Ja bym się wstydził wysyłać nieprawidłowy kod html do przegladarek.
    Czy nikt tym koderom nie powiedział, że badIEw nie kuma xhtml-a, nawet gdyby był
    wysyłany jako xhtml, a tym bardziej wysyłanego, jak
    teraz jako htlm? :>

    No dobra, to było złośliwe, w końcu ja sam dopiero niedawo dojrzałem bezsensowność
    wysyłania nieprawidłowego html-a (czyli xhtml w
    text/html) przeglądarkom - dzięki Pornel.
    Jeszcze pewnie wiele wody upłynie zanim ludzie pójdą po rozum do głowy i jeszcze
    wiele nowych twarzy portali nie będzie robionych z
    nagłówkiem html5.

    --
    smeg out *** Kadet Ja'Nusz Wu
    ##>> Make Peace - Kill Spamers !!!

  • 49. Data: 2009-07-30 19:18:44
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Co do samej strony - dobrze ze jest na poziomie. Dobrze, ze w tym elemencie
    > promocji kraju nie mamy sie czego wstydzic (w przeciwienstwie do innych).

    Ale jakiej promocji kraju? Przecież strona jest po polsku (zobacz gdzie
    prowadzi wersja angielska). Skoro tak jest w wersji beta - brak angielskiej -
    to pewnie tak zostanie.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 50. Data: 2009-07-30 19:19:37
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Windows - zamkniety kod, a nie sadze ze bezpieczniejszy. Prosta kwestia - jak
    > jest cos popularne + ma otwarty kod, ujawniona luka powoduje ze nawet
    > "zieloni" sa w stanie cos uszkodzic (PhpBB, WordPress itp).

    Uszkodź mi Apache.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )