  • 11. Data: 2009-01-20 13:35:50
    Temat: Re: nowa sigma - 18-250
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > nie ma sensu przekomarzanie się, po prostu ty masz odmienne potrzeby
    > niż ja czy większość profesjonalistów - kit jako miernik jakości
    > obiektywu zdaje się to potwierdzać.

    "ja czy większość profesjonalistów" fiu, fiu fiuuuu :)

    > "idealne" szkła oscylują sporo powyżej 5k zł.

    Taaa "profesjonalista" z Ciebie jak z koziej dupy traba ;)

  • 12. Data: 2009-01-20 13:49:54
    Od: Marx <M...@n...com>

    Zarabia na fotografowaniu wesel = profesjonalny fotograf
    To ty sobie dorabiasz teorie ze profesjonalista - wysoka jakosc...
    Tymczasem w profesjonalizmie jest slowo "profesja", a nie ma "jakosci"...
    Marx

  • 13. Data: 2009-01-20 14:33:37
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    Marx pisze:
> [...]
    > To ty sobie dorabiasz teorie ze profesjonalista - wysoka jakosc...
    > Tymczasem w profesjonalizmie jest slowo "profesja", a nie ma "jakosci"...

    nie wiem jak potraktować tamten post.
    wiem natomiast czym mógł być spowodowany - kiedyś również miałem takie
    sobie zdanie o kotleciarzach, właściwie nie zmieniło sie ono jakoś
    diametralnie.
    grunt to robić to co się robi jak najporządniej.

  • 14. Data: 2009-01-20 15:06:46
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > To ty sobie dorabiasz teorie ze profesjonalista - wysoka jakosc...
    > Tymczasem w profesjonalizmie jest slowo "profesja", a nie ma

    O jakosci nic nie pisalem.

    Natomiast jak widze stwierdzenie typu
    ""idealne" szkła oscylują sporo powyżej 5k zł."
    to mam powazne watpliwosci co do profesjonalizmu
    je piszacego. Cokolwiek ten profesjonalizm znaczy ;)

  • 15. Data: 2009-01-20 16:53:46
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

> [...]
    > to mam powazne watpliwosci co do profesjonalizmu
    > je piszacego. Cokolwiek ten profesjonalizm znaczy ;)

    ile wg ciebie kosztują wysokiej jakości, jasne szkła pełnoklatkowe?

  • 16. Data: 2009-01-20 17:11:27
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > ile wg ciebie kosztują wysokiej jakości, jasne szkła pełnoklatkowe?

    1zl, 5zl, 6500zl, 23450zl, 123000zl.

  • 17. Data: 2009-01-20 19:09:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 21:37:33 +0100, KuFeL napisał(a):
    > sigma zapowiedziala szklo 18-250 3.5-6.3 z systemem stabilizacji OS.
    > Nigdy nie milem do czynienia z takim uniwersalnym szklem, ale zawsze
    > wychodzilem z zalozenia ze jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego.

    Tak jak już nieraz powiedziano/napisano: lepiej mieć zdjęcie - choćby nie
    iedalne - niż go nie mieć, bo scena uciekła jak fotograf w pośpiechu
    zmieniał obiektywy :)

    Ciekawe jak ta sigma wyjdzie jakościowo/cenowo w porównaniu
    z Tamronem 18-250/270 ...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 18. Data: 2009-01-20 19:37:00
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał
    > Tak jak już nieraz powiedziano/napisano: lepiej mieć zdjęcie - choćby nie
    > iedalne - niż go nie mieć, bo scena uciekła jak fotograf w pośpiechu
    > zmieniał obiektywy :)

    no ja sie akurat nie zgodze
    szybciej mi minie frustracja, ze czegos nie zrobiłem, bo zapomne
    niż patrzec sie na zdjecie ktore jest ot, takie sobie jak z idiotki czasem,
    i pluc w brode ze nie to szklo...........

    wszyscy wiemy, ze idea tak uniwersalnych obiektywow jest ZAWSZE kosztem
    jakosci, na spacer cyknąć dupsko wiewiórki - ok ;))) ale to tylko na takie
    łazikowanie.........
    nie mozna mowic o niczym powaznym

    wiec jesli ktos ma przyjemnosc w posiadaniu lustrzanki i ma przyjemność w
    psuciu sobie puszki czyms takim - ok - łaj not ;)

    ale ja jak chce mieć uniwersalnie to wrzucam kompakt do kieszeni i wtedy mam
    spacer - nie wkurzam sie ogladajac potem zdjecie, bo wiedziałem czego sie
    moge spodziewać, bo spacer z lustrzanką do najwygodniejszych nie nalezy -
    nie czarujmy się
    ajak chce miec ladnie to biore plecak, 5 szkieł i nie planuje niczego innego
    poza szukaniem obiektu focenia

    --

    Sebastian

  • 19. Data: 2009-01-20 20:01:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 20 Jan 2009 17:53:46 +0100, d'plus wrote:
    > ile wg ciebie kosztują wysokiej jakości, jasne szkła pełnoklatkowe?

    Jak ostatnio przegladalem ceny, to:
    24-70L -- 35oo
    35L -- 4ooo
    135L -- 25oo
    etc
    Rynek walutowy się nieco spieprzyl, wiec doloz sobie z 300zl i pewnie
    wyjda ceny na dzis.

    Ze szkiel EF, ktore pamietam ze nie spadly ponizej 5kzl, to -- pomijajac
    wielkie jasne tele -- 14L i 85L.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 20. Data: 2009-01-21 01:25:29
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gl453p$1so$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    d'plus <d...@t...pl> wrote:

    > ps. zrob mi kolego tym obiektywem fotki w ciemnych miejscach, zrób ładny
    > plener z dupozrywającym bokehem i wciśnij się z tym obiektywem w tłum
    > ludzi i sfotografuj jedną osobę i inne takie.

    Mhm. To ty masz taki jeden obiektyw na kazde warunki?

    TA