  • 11. Data: 2007-03-17 15:51:42
    Temat: Re: nowa oferta dialogu od 1 marca
    Od: wer <b...@n...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > O kurde, to mnie się widzi, że Dialog daje sobie kolejny strzał w stopę.
    > Nawet zakładając, że przeciętny użytkownik nie korzysta z rzeczy
    > wymagających ciągłości połączenia i/lub stałego czasie sesji IP (SSH,

    Skype i gg sa popularne.

    wer

  • 12. Data: 2007-03-17 16:17:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.03.2007 wer <b...@n...pl> napisał/a:

    > Skype i gg sa popularne.

    Racja - komunikatory, voip... Jakoś nie potrafię uwierzyć w to wyłączanie
    na bezruchu WWW.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 13. Data: 2007-03-18 21:22:20
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Jan Murat napisał(a):
    > witam
    > od 1 marca dialog wprowadzil nowe ceny dsl'a
    > cena kolo 100 zl netto za 6MBIT/0.5MBIT
    >
    > ograniczenia:
    > nowy dialog nie ma stalego ip (jakas platforma SSP czy jakos sie to u nich
    > nazywa). nie wiem dokladnie czy pula prywatna czy publiczna
    > jest napisane w instrukcji ze to jest PPPoE i zrywa polaczenie 1x dobe i
    > trzeba sie zalogowac ponownie. podobnie zrywa po 20min bezczynnosci

    A powiedzcie mi czy są w stanie użyć innej implementacji PPPoE niż
    tepsa, które w tepsie powodowało jaja z mtu?
    Nie mogli skorzystać z nauczki tepsy i od razu wprowadzić PPPoA?
    --
    Olek

  • 14. Data: 2007-03-18 22:27:49
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > A powiedzcie mi czy są w stanie użyć innej implementacji PPPoE niż tepsa,
    > które w tepsie powodowało jaja z mtu?
    > Nie mogli skorzystać z nauczki tepsy i od razu wprowadzić PPPoA?

    do PPPoA trzeba mieć sieć ATM, a Ci którzy takowej kiedyś nie pobudowali
    często mają poprostu Ethernet... A wtedy PPPoE...
    Chociaż z tego co wiem to popularniejszym rozwiązaniem jest L2TP, to jest
    pomiędzy LAC i LNS,
    a co ma abonent do LAC to cholera wie.

    Marcin