  • 11. Data: 2012-06-03 19:58:33
    Temat: Re: notebook z podwojna albo i potrojna karta wi-fi
    Od: air force one <a...@n...pl>

    gw24-pl-i2364731289.html

    > Nie sądzę. Raczej dołoży następne.

    dlaczego?

  • 12. Data: 2012-06-03 21:00:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-06-03 19:58, air force one pisze:

    > dlaczego?

    Bateria - to raz (chyba, że podłączysz to coś do zasilacza z wyjściem
    USB, które to to zasili). Dwa, że nie podepniesz do niego żadnych innych
    urządzeń. Tylko bezprzewodowo będzie można się z tym routerkiem
    podłączyć, a wyszukanych opcji konfiguracyjnych pewnie on nie ma.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2012-06-03 21:56:45
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Poki co modem umts podlaczam to notebooka po dlugim kablu usb, ale
    > wkurza mnie to rozwiazanie. Myslalem by kupic modem z interfejsem wi-fi.
    >
    > Ale pojawia sie problem - notebook ma tylko jedna karte wi-fi.

    Poszukaj laptopa, ktory ma slot (wolny badz nie) na karte HSPA. Nie
    wiem, czy od biedy nie mozna tam wpakowac Wifi na mini pci-e.

    --
    Pozdr

  • 14. Data: 2012-06-03 22:17:16
    Od: air force one <a...@n...pl>

    W dniu 2012-06-03 21:00, Krystek pisze:

> [...]
    > urządzeń. Tylko bezprzewodowo będzie można się z tym routerkiem
    > podłączyć, a wyszukanych opcji konfiguracyjnych pewnie on nie ma.

    oczywiscie zakladalem dokupienie zasilacza na usb, to raptem kilkanascie
    zlotych

    co do opcji konfiguracyjnych, tu nie jestem specem i pewnie trzeba by
    poszukac w necie, ale jak zerknalem pobieznie na testy, to jednak troche
    tych opcji konfiguracyjnych ma

  • 15. Data: 2012-06-03 23:13:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "air force one" napisał:

    > dlaczego?

    Z trzech powodów:
    1. Towar z (za przeproszeniem) Allegro.
    2. Brak zasilacza w zestawie.
    3. Tryb Wi-Fi tylko b/g i brak zewnętrznej anteny.

    JoteR

  • 16. Data: 2012-06-04 00:08:55
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-06-03 23:13, JoteR wrote:

    > Z trzech powodów:
    > 1. Towar z (za przeproszeniem) Allegro.

    Za przeproszeniem od kiedy Allegro sprzedaje jakikolwiek sprzęt? Jest
    tam większość polskiego e-commerce i jak rozumiem oni wszyscy "źli" ;)

  • 17. Data: 2012-06-04 09:40:48
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-04 00:08, Rafal Lukawski pisze:

    > Za przeproszeniem od kiedy Allegro sprzedaje jakikolwiek sprzęt?

    Od kiedy Allegro kupiło firmę Agito.pl :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 18. Data: 2012-06-04 15:39:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chris napisa?(a):

    > Od kiedy Allegro kupiło firmę Agito.pl :)

    Z pół roku będzie:
    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/wydarzenia/2011/
    51/allegro-przejmuje-agito-wniosek-juz-w-uokik-u.asp

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 19. Data: 2012-06-04 23:40:13
    Od: air force one <a...@n...pl>

    > Z trzech powodów:
    > 1. Towar z (za przeproszeniem) Allegro.

    a co przeszkadza, ze z allegro?

    > 2. Brak zasilacza w zestawie.

    to oczywiste, ze zasilacz dokupie, koszt kilkunastu zlotych

    > 3. Tryb Wi-Fi tylko b/g i brak zewnętrznej anteny.

    b/g czemu to ma przeszkadzac skoro realny transfer z modemu umts to
    pewnie 1-3 Mb/s? a drukarka tez nie drukuje nie wiadomo jak wielkich
    dokumentow?

    jedynym minusem rzeczywiscie moze byc brak zewnetrznej antenty, ale
    fakt, ze np. laptopa moge umiescic w sasiednim pokoju a modem w drugim
    tuz przy oknie gdzie jest najlepszy zasieg moim zdaniem praktycznie
    rekompensuje brak gniazda zewnetrznej antenty

    zastanawiam sie jedynie, czy z tym prostym ruterem da sie skonfigurowac
    tak polaczenie, by drukarka byla podlaczona do routera i laptom
    podlaczony z tym ruterem bez problemow drukowal?

  • 20. Data: 2012-06-05 00:22:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "air force one" napisał:

    > b/g czemu to ma przeszkadzac

    "by jeszcze do kompletu dodac polaczenie z zewnetrznym dyskiem twardym
    wi-fi,"
    To twoje słowa. Chyba, że zełgałeś i ta mydelniczka ma służyć tylko do
    komunikacji z drukarką.

    JoteR