    Date: Thu, 23 Dec 2010 15:38:02 +0100
    From: Jawi <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: notebook 10' - spostrzeżenia

    W dniu 2010-12-23 07:38, tanill pisze:
    > Użytkuję dość często Asusa Eee o takich parametrach. Biorę to maleństwo
    > na wyjazdy, do szpitala itp. Filmy oglądanie zdjęć, spokojnie daje radę.
    > GG, skype również. Do pisania codziennego elaboratów jest może niezbyt
    > wygodny ale prócz tego nadaje się idealnie. Tani i bez porównania lepszy
    > od wszelkich tzw. telefonów z netem. Polecam, jeśli do takich zastosowań
    > będziesz zadowolony
    >
    > Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości >> Mam zamiar kupić jakiegoś
    > notebooka, widziałem na N450, matryca 10,1

    Choć mnie zniechęca strasznie ta rozdzielczość, to stety - czy niestety
    - KUPIŁEM:) A to dlatego, że kazałem sobie w sklepie włączyć,
    poklikałem, włączyłem neta i zawoałem żonkę by poklikała. Sama jest
    zadowolona i jej jak najbardziej pasuje. Laptop 14' odpada dla niej
    przez wielkość i grzejność, odpada bo sam takiego używam (Dell 620)i ma
    porównanie. Były 13 cali i dla niej były "średnie", no i cena x2:(

    Używany będzie jak pisałem do www, gg, poczta, oglądanie zdjęć jakiegoś
    filmu, ale raczej bardzo sporadycznie. Sprzęcik kupiony był by można go
    było wziąć do ręki, na kolana w fotelu i samochodzie etc. Sporadycznie
    do napisania czegoś. Do pracy są inne maszyny w domu i w pracy.

    Wszystkie powyższe opinie mi pomogły bo na dużo rzeczy zwróciłem uwagę
    sugerując inny wybór mojej wybrance, ta jednak jest zadowolona. Teraz
    córcia testuje i mówi że ok:)

    pozdrawiam i życzę przy okazji Zdrowych i Wesołych Świąt

    p.s. kupiłem Toshibe mini NB250, była jakaś emachines o 150pln tańszy,
    ciort wie co to więc dałem spokój. Były HP, ale mam tej firmy w domu
    sprzęt i raczej już unikam HP. W tosibie (starszej) mojego ojca schodził
    lakier z touchpada po 2 miesiącach, jednak zaryzykowałem:)