    From: "tanill" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: notebook 10' - spostrzeżenia
    Date: Thu, 23 Dec 2010 07:38:03 +0100

    Użytkuję dość często Asusa Eee o takich parametrach. Biorę to maleństwo na
    wyjazdy, do szpitala itp. Filmy oglądanie zdjęć, spokojnie daje radę. GG,
    skype również. Do pisania codziennego elaboratów jest może niezbyt wygodny
    ale prócz tego nadaje się idealnie. Tani i bez porównania lepszy od
    wszelkich tzw. telefonów z netem. Polecam, jeśli do takich zastosowań
    będziesz zadowolony

    notebooka, widziałem na N450, matryca 10,1