  • Data: 2017-09-01 15:26:04
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Ja mam na barierce balkonowej swoje anteny do radia (a planuję jeszcze
    > większe, oraz dołożyć talerz i pogonić TV zz kablówki, zostanie tylko
    > telefon i net). Od, hmm... ćwierć wieku nikt się nie czepił. Zdjąłem
    > tylko kilka razy, jak jechałem w podróż powiedzmy, z dala od cywilizacji,
    > to tam rozstawiałem tę antenę. Innym razem, jak był remont elewacji.
    > A poza tym, antena jest na balkonie i wszyscy ją widzą. Nawet GoogleSV
    > ją pokazuje.

    Antenę do radia to ja jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ma patrzeć
    poziomo na horyzont. Ale satelitarna gapi się wysoko w niebo, może
    to robić zza zasłony. Ponadto tak samo dobrze radzi sobie gdy jest
    zamontowana nisko, jak i na samym szczycie komina. Co rzadko są w
    stanie zrozumieć telewidzowie mieszkający we własnych domach
    jednorodzinnych.

    --
    Jarek