  • Data: 2013-06-06 09:46:31
    Temat: Re: non-tree paradigms
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 czerwca 2013 21:38:41 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > Czy przypadkiem to nie to co sie nazywa "coroutines"? Albo "procedury
    >
    > symetryczne"?...

    zeby troche podsumowac watek couroutines

    co do tematu FSM (w tutejszym kontekscie)
    to wg wiki takie rzeczy nazywa sie
    generatorami i mz raczej nie ma to z
    korutynami niewiele wspolnego bo mozna
    to zrobic na zwyklej funkcji z pamiecią
    statyczną (taki generator to moze nawet
    dosyc dobre pojecie (ostatnio nawet
    tak sie sklada myslalem o czyms takim ))

    co do samego zamieszania z terminologią
    to ja bym dla uproszczenia kontynuacją
    nazywal np kod wywolany przez jump (
    - nie jest jasne czy powinien wracac czy niekoniecznie) a korutyną funkcje uzywajaca
    tez jumpow obok calli (za to raczej
    samą wywołana jednak przez call, tak zeby
    bylo to rutynopodobne - ogolniejszą
    jeszcze bardziej rozbabrana forme bardziej
    blokiem (jesli juz wogóle trzeba babrac sie
    z tym nazewnictwem - (odnt try to bother
    analyzing this rhymes - in this song i said
    a FUCk! nienety three times (insane clown
    pose))