  • Data: 2013-06-05 20:42:49
    Temat: Re: non-tree paradigms
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 czerwca 2013 20:31:16 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

    > Jest.
    >

    > https://en.wikipedia.org/wiki/Setjmp.h

    to nie jest globalne goto, z tego co
    pamietam (nie uzywam tego za czesto)
    to dziala tylko w tył po calltracku

    goto mozna by pewnie wykonac przez
    makro czy tam funkcje i wstawki z jmp w asmie pod dowolny label (ktorego adres jest
    ztcp dowolnie dostepny ) - ale nie jestem pewien no i nie jest to wbudowane

    void goto(void* label)
    {
    asm
    {
    jmp label;
    }
    }

    ilustracja bo nie jestem pewien czy
    to da sie tak napisac (i pozniej
    wywolac na dowolnym labelu) nie pamietam
    szczegółow (ale fajnie by bylo jakby sie dalo)