  • Data: 2013-06-05 21:57:03
    Temat: Re: non-tree paradigms
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 05 Jun 2013 21:12:34 +0200, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:

    >Jasne. Ale pytanie by?o o jaki? przyk?ad u?ycia korutyn,
    >którego nie da si? _prosto_ zast?pi? czym? innym.
    >
    >pzdr
    >bartekltg

    Na przyklad symulaqcja zorientowana na procesy. Kazdy obiekt (stad sie
    w ogole wziely obiekty i programwoanie obiektowe) wykonuje pewne
    akcje. Te akcje moga byc zawieszone na pewien czas a potem wznowione.
    Przyklad: obiekt obrabiany jest pzrez wiele obrabiarek; pzrechodzi od
    jednej obrabiarki do drugiej. Gdy dotzre do obrabiarki, musi zostac
    "zawieszony" na czas obrobki, a potem wznowiony. Gdy jest zawieszony,
    sterowanie pzrekazywane jest do innego obiektu.

    Istnieja inne metody programwoania symulacji, ale procesowy jest
    najbardziej naturalny

    A.L.