  • Data: 2009-05-11 10:35:29
    Temat: Re: no to jeszcze ja - ND40/D90 a K10D/20D, a może C?
    Od: y...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On May 11, 12:11 pm, Howk <p...@p...onet.pl> wrote:
    > normalne ostrzenie w trybie LV (poza kilkoma starymi puszkami: 40d,
    > k20, które mają LV ale nie mają normalnego ostrzenia i tam ten LV to
    > jest tylko zwykły badziew)

    Czy naprawde LV jest takie fajne i przydatne? Jakos trudno mi to
    wyczuc, a na zywo jeszcze nie widzialem... Na pierwszy rzut oka nie
    widze nic nadzwyczajnego w LV. Lepiej miec lepszy wizjer i wiecej
    punktow niz LV :-)

    A poza tym, caly czas sobie dyskutujemy o puszkach, a szkla? Prosze o
    alternatywy do zestawu Nikkor 18-200 VR i Tokina 11-16 do np. Pentaxa
    albo Canona? Cos z podobna jakoscia za nizsza cene? Jak sie znajdzie
    szklo to puszka sie sama znajdzie :-)

    No i jak to jest z tymi zoomami? Rzeczywiscie technika tak poszla do
    przodu ze zoom 18-200mm jest OK? Czy lepiej kupic jakis
    staloogniskowiec 85 albo 100 mm?

    jarek