  • Data: 2009-05-11 09:13:43
    Temat: Re: no to jeszcze ja - ND40/D90 a K10D/20D, a może C?
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    > a w co się bawiłeś że zabrakło ci tych punktów?? bo 99% userów używa
    > tylko środkowego.

    Np portret z płytką GO dziecka które non stop się rusza.
    Użycie innych punktów niż centralny drastycznie zwiększa szanse ze
    ostrość będzie tam gdzie trzeba.
    Nie tylko chodzi mi o błąd związany z przesunięciem płaszczyzny
    ostrości ale również o czas na przekadrowanie w którym obiekt zmieni
    juz położenie.
    A 99% userów robi odbitki 10x15 i nie witać wtedy różnicy czy AF
    trafił dokłanie czy nie.

    > Jeżeli chodzi o śledzenie to musisz mieć conajmniej d300 jak
    > uszczelnienia to k20 a jeżeli ważny jest jak najmniejszy robiący
    > najlepsze foty to 1000d

    K100 daje rade, ma 9 wygodnych punktów. To samo chyba k200, nie wiem
    jak K-M.
    A wogóle poczekaj 2 tyg na premiere K-7 :)