  • Data: 2010-06-16 08:00:18
    Temat: Re: no more WD! [narzekanie]
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 20:24:08 +0200, Hades napisał(a):

    > Ja mam inny sposob. Nie uzywam po prostu dyskow IDE / SATA.
    > Quantum Atlas V jakiego uzywam to dysk SCSI 18 GB

    Rownie dobrze na czyjes zale ze ma problemy z wtryskiem paliwa, odpowiesz mu
    ze ty takich problemow nie masz go wciaz jezdzisz samochodem z gaaznikiem.
    Po pierwsze SCSI to juz przezytek. Takjak IDE. Jak juz chcesz polecac, to
    SAS.
    Po drugie dyski SATA tez dziela sie na dwie grupy - dla "zwyklego" usera, i
    "profesjonalne", serwerowe.
    Po trzecie, nie ma zadnej "cudownej" technlologii ktora sprawia ze dyski
    SCSI za niezawodne. Bebechy maja wlasciwie te same, roznia sie interfejsem i
    elektronika. Robione w tych samych fabrykach

    --
    Mark