  • Data: 2010-06-19 14:03:35
    Temat: Re: no more WD! [narzekanie]
    Od: "Hades" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Konrad Kosmowski"
    [ciach]

    > Do bardzo nietypowego przetwarzania. Owszem być może.

    No tak. Ale ty od razu zalecal bys kupowanie serwera za kilkanascie
    tysiecy dolarow.

    > Tak kurwa 15-letnie serwery na Xeonach na PW robią tam HPC.
    > Człowieku weź się przedstaw.

    To naprawde nie moja wina ze ty sobie cos dopowiadasz. Ja poza tym ze
    na jednym z wydzialow PW pracuja wiekowe serwery nie wiecej nie pisalem.
    Widze jednak ze mozna miec bujna wyobraznie i dopowiadac sobie to co
    akurat najbardziej pasuje do swojej teori.
    AM