    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: no more WD! [narzekanie]
    Date: Sun, 13 Jun 2010 14:28:37 +0200

    news:91h9165l4av7kbrhu515f8cb5trmiap86a@4ax.com...

    > A to myslenie godne dobrze uswiadomionego klienta :-)
    >
    > Owszem - sporo w tym racji, ale to zawsze trzeba sprawdzic.
    > Na przyklad czy nie ma identycznego modelu IDE.

    To wszystko co napisałem odnosiło do dysków Quantum, których profesjonalne
    przeznaczenie została zakwestionowana. Dzisiaj nie napisałbym, że dyski na
    ten segment rynku nie powstają w Chinach czy Tajlandii, ale w tamtych
    czasach tych fabryk jeszcze zwyczajnie nie było.

    > Ale po co to komu ? Sporo dyskow IDE przezywa tyle lat, ze juz ich nie
    > chce uzywac. Bo za male :-)

    Można wymieniać dyski co 3 lata, można i co 15. Nie chciałbym dyktować
    ludziom co mają robić.