  • 111. Data: 2010-09-24 11:17:34
    Temat: Re: no i zdzwoniĹ?em siÄ? z motocyklistš...
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marko1a"
    >Czyli że jeżeli jedzie za mną tylko motocykl to wolno mi się zatrzymać
    >samochodem.

    Bzdura.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 112. Data: 2010-09-24 11:17:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marko1a pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Moja diagnoza twojego przypadku to nr 1 z wytypowanych możliwości.
    > Ale przyznaj się, głupio ci będzie jak się będziemy śmiali z ciebie...

    jak przyniesiesz mi interpretację Twojego posta i ją pokażesz, to się
    chetnie z siebie posmieję. ale obawiam się, że tego nie zrobisz, bo
    będzie Ci wstyd.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 113. Data: 2010-09-24 11:19:09
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marko1a"
    >
    > Bzdura.

    krw.

  • 114. Data: 2010-09-24 11:21:15
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    marko1a napisał(a):
    > Czy to jest takie trudne do pojęcia?

    Niewyobrazalnie jestes uparcie glupi :) Czy jakos tak :) Jeszcze chyba
    nie bylo tu takiego przypadku :) Powinienes pisac porady dotyczace PORD
    dla sikacz.pl :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 115. Data: 2010-09-24 11:28:31
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Niewyobrazalnie jestes uparcie glupi :) Czy jakos tak :) Jeszcze chyba
    >nie bylo tu takiego przypadku :)

    Ano dyc wlasnie, naszlo mie straszliwe podejrzenie, ze to jest tak
    niewyobrazalne, ze az nie moze byc realne;)
    I w tem cala nadzieja.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 116. Data: 2010-09-24 11:35:33
    Temat: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklist?...
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Sep 2010 13:16:12 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >trochę, bo oprócz remontów nie kojarzę ekspersówek jednojezdniowych u
    >nas.

    Ale np z Gierkowki da sie skrecic w lewo. Pomimo 2 jezdni.
    Takich miejsc jest calkiem sporo pomiedzy Dabrowa Gornicza, a Lodzia
    :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 117. Data: 2010-09-24 11:38:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Ale np z Gierkowki da sie skrecic w lewo. Pomimo 2 jezdni.
    > Takich miejsc jest calkiem sporo pomiedzy Dabrowa Gornicza, a Lodzia
    > :)

    a gierkówka nie jest, chyba, ekspresówką.

  • 118. Data: 2010-09-24 11:42:26
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pod słowem wielosladowy w tym przypadku każdy Normalny człowiek rozumie
    > POJAZD i tyle.

    Następny mądry inaczej.
    Są trzy rodzaje prawdy według księdza Tischnera.
    1. świynto prowda
    2. tyz prowda.
    3. gówno prowda.

    Twoja jest ta trzecia.
    Gdyby tak było jak piszesz, to napisane by było"pojazd" i nic więcej.
    Widać był jednak jakiś powód aby stworzyć wyjątek skoro napisali "pojazd
    wielośladowy".
    Motocykl bez przyczepki, motorower, rower nie są pojazdami wielośladowymi.
    Tak samo jak użyty warunek "jeżeli" co znaczy że jeżeli pas będzie
    wystarczająco szeroki aby nawet wielośladowe pojazdy mogły stojącego
    objechać bez konieczności najeżdżania na linię ciągłą lub np. na drodze o
    dwóch pasach w każdym kierunku ruchu.

    Marek

  • 119. Data: 2010-09-24 11:43:38
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Sep 2010 13:38:01 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >a gierkówka nie jest, chyba, ekspresówką.

    wydaje mi sie ze jest. Ale nie bede sie upierac bo dawno nie jechalem,
    a pamiec mam krotka :)
    Wg wiki za to jest kawalek:

    Obecnie status drogi ekspresowej posiadają następujące odcinki:
    * Pyrzowice - Podwarpie (9,5 km, jednojezdniowy, oddany do użytku
    20 listopada 2006)
    [...]

    Tyle ze nie wiem czy sa tam lewoskrety, Zapka trza zapytac bo on ze
    zaglembia to ma blisko.

    pozdr
    newrom

  • 120. Data: 2010-09-24 11:49:17
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-24 13:42, marko1a bla bla bla

    nie odniosłeś się do ostatniego zdania-więc jeśli jedzie z tyłu motocykl
    to wolno się zatrzymać(sic),co więc robisz w przypadku gdy nic nie jedzie?

    --
    Tomek
    BMW R1100S