  • 121. Data: 2010-09-24 11:50:16
    Temat: Re: no i zdzwoni?????????????????????????
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > wydaje mi sie ze jest. Ale nie bede sie upierac bo dawno nie jechalem,
    > a pamiec mam krotka :)
    > Wg wiki za to jest kawalek:
    >
    > Obecnie status drogi ekspresowej posiadają następujące odcinki:
    > * Pyrzowice - Podwarpie (9,5 km, jednojezdniowy, oddany do użytku
    > 20 listopada 2006)
    > [...]
    >
    > Tyle ze nie wiem czy sa tam lewoskrety, Zapka trza zapytac bo on ze
    > zaglembia to ma blisko.

    atam, nie ważne.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 122. Data: 2010-09-24 13:25:21
    Temat: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklistą...
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > olej - ten trol siedzi w moim kf

    haha toż to esencja tej grupy :) albo tego w co się przerodziła

    wiesz, juz dawno przestały mnie bawic przepychanki z inteligentnymi inaczej.
    kiedyś robiłem to bardzo namiętnie z pasją i werwą włącznie z rzucaniem
    artykułami z kk kc itd....(stare dzieje-byl taki jeden robiacy tak samo wiec
    sie odwdzieczalem).

    generalnie moj czas jest zbyt cenny zeby z idiotami sie użerać i jak ktoś
    ewidentnie troluje bądz zwyczajnie jest tępakiem to wrzucam do kf i od razu
    słoneczko ładniej świeci, tak ciszej i spokojniej, nie męcze oczu nędznymi
    wypocinami:)

    dlatego tez nie rozumiem zacięcia gildora:) ma chłopak pasję albo nadmiar
    czasu w pracy:)

  • 123. Data: 2010-09-24 13:31:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Michał Gut pisze:
> [...]
    > inaczej. kiedyś robiłem to bardzo namiętnie z pasją i werwą włącznie z
    > rzucaniem artykułami z kk kc itd....(stare dzieje-byl taki jeden robiacy

    AL i AP, co?

    > dlatego tez nie rozumiem zacięcia gildora:) ma chłopak pasję albo
    > nadmiar czasu w pracy:)

    atam.

  • 124. Data: 2010-09-24 13:45:19
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > AL i AP, co?

    que?

  • 125. Data: 2010-09-24 13:47:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Michał Gut pisze:

    > que?

    nieważne.

  • 126. Data: 2010-09-24 13:50:52
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i7ia1c$ov4$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > que?
    ALawa, APlaszczyca?

    Co wygralem?

    PS
    Podziwiam Zaciecie Gildora.

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 127. Data: 2010-09-24 13:56:20
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > PS
    > Podziwiam Zaciecie Gildora.

    a czepcie się prądu.

    > Niebieska9'99

    o, przypomniałes mi, że mi troche szpeja zostało po mojej. nie chce ktoś
    przednich zacisków lub pompy hamulcowej? nawet chłodnicę mam. dziurawą
    trochę ale do zrobienia. i zużyte tarcze przednie. hmm...

  • 128. Data: 2010-09-24 14:00:48
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > o, przypomniałes mi, że mi troche szpeja zostało po mojej. nie chce ktoś
    > przednich zacisków lub pompy hamulcowej? nawet chłodnicę mam. dziurawą
    > trochę ale do zrobienia. i zużyte tarcze przednie. hmm...
    A mocowania zagarow nie?
    Bo mi na dziurze penklo i musialem tasma skleic :/

    PS
    Reszta o dziwo, lacznie z rama sie pokico nie psuje.

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 129. Data: 2010-09-24 14:16:39
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > o, przypomniałes mi, że mi troche szpeja zostało po mojej. nie chce ktoś
    > przednich zacisków lub pompy hamulcowej? nawet chłodnicę mam. dziurawą
    > trochę ale do zrobienia. i zużyte tarcze przednie. hmm...

    ja ja ja! Powaznie pisze! Cale hample!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 130. Data: 2010-09-24 14:51:22
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-24 15:47, gildor pisze:

    > nieważne.

    "nieważne" czy "nie ważne"? Musisz się zdecydować, bo to ważne jest :).

    pozdr.
    Mystik