  • 101. Data: 2010-09-24 10:43:31
    Temat: Re: no i zdzwoniĹ?em siÄ? z motocyklistš...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marko1a pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Cytuję:
    >
    > "Jest tam magiczne słowo "jeżeli". Wiesz co to oznacza?

    wiem, i wyjaśniłem, bo Ty nie wiesz czego dotyczy.

    > Mowa jest o motocyklu który może bez problemu ominąć ten pojazd bez
    > konieczności najechania na podwójną linię"

    ten pojazd (wielośladowy) nie może zatrzymać się przy ciągłej. end of
    story. nie wiem czego nie rozumiesz.

    > Nadal wymigujesz się odpowiedzi.

    kurwa, ale na jakie pytanie?!

    > Naprawdę tak głupio jest ci się przyznać że nie zrozumiałeś tego co
    > wkleiłeś z wikipedii?

    hipokryta. nie, mi jest łatwo to zrozumieć, czego nie mogę powiedzieć o
    Tobie.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 102. Data: 2010-09-24 10:54:03
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > wiem, i wyjaśniłem, bo Ty nie wiesz czego dotyczy.

    No to nie wiem co wiesz bo to co wkleiłeś z wikipedii:

    "Art. 49. 1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    4. na jezdni wzdłuż linii ciągłej oraz w pobliżu jej punktów krańcowych,
    jeżeli zmusiłoby to innych kierujących pojazdami wielośladowymi do
    najeżdżania na tę linię"

    Oznacza tyle że nie wolno ci zatrzymać _DOWOLNEGO_ pojazdu na jezdni wzdłuż
    linii ciągłej oraz w pobliżu jej punktów krańcowych ale tylko wtedy gdy
    zatrzymanie tegopojazdu będzie zmuszało kierujących innymi pojazdami
    _WIELOŚLADOWYMI_ czyli nie jednośladowego motycykla (z wyjątkiem motocykla
    z przyczepką o czym wspominałem)
    do najechania na tę linię.

    Czyli że jeżeli jedzie za mną tylko motocykl to wolno mi się zatrzymać
    samochodem. Tak samo wolno mi się zatrzymać jeżeli będzie wystarczająco dużo
    miejsca tak aby nawet dowolny wieloślad (nie motocykl) mógł mnie ominąć bez
    konieczności najeżdżania na linię.

    Czy to jest takie trudne do pojęcia?

    Marek

  • 103. Data: 2010-09-24 10:58:00
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marko1a pisze:
> [...]
    > dużo miejsca tak aby nawet dowolny wieloślad (nie motocykl) mógł mnie
    > ominąć bez konieczności najeżdżania na linię.

    no, jak patrze na Twoje rozumienie tego pkt. paragrafu, to tak. nawet
    bardzo dla Ciebie. przykro mi. i skończ już. masz kłopot i na tym
    poprzestańmy. parkuj gdzie chcesz. to kosztuje tylko stówke wg
    taryfikatora, wiec zapewne z głodu nie umrzesz.

  • 104. Data: 2010-09-24 11:01:27
    Temat: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklistą...
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"marko1a"
    Niby dlaczego pierdolisz?
    Oczywiście zakładam....ble ble ble

    Dlatego ze nawet srednio inteligentna maupa widzac stacje benzynowa po
    lewej, hamujace i zjezdzajce do osi jezdni auto przed soba skojarzy te fakty
    ze soba wyciagajac wniosek sie ze kierujacy tym pojazdem ma zamiar tam
    zjechac i nie bedzie probowac omijac/wyprzedzac go po lewej. Bez wzgledu czy
    sa tam pasy, ciagle linie, sygnalizacja, tunel. prom a nawet stoi krzyz.
    Dlatego rowniez iz nie mam checi pisac na precla kierujac klawiatura ruchem
    ust lub galki ocznej - to sie chyba nazywa instynkt samozachowawczy

    Tytus z fabryki

  • 105. Data: 2010-09-24 11:03:32
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > poprzestańmy. parkuj gdzie chcesz. to kosztuje tylko stówke wg
    > taryfikatora, wiec zapewne z głodu nie umrzesz.

    Są trzy możliwości:
    1. Masz poważne problemy z rozumieniem pisanego tekstu.
    2. Jesteś osobą która uważa się że zawsze ma rację nawet gdy tej racji nie
    ma.
    3. Osobowość nie pozwala ci przyznać się do błędu, jest to
    charakterystyczna cecha osób wychowanych i wyuczonych w duchu "wyścigu
    szczurów"

    Marek

  • 106. Data: 2010-09-24 11:09:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marko1a pisze:
> [...]
    > 3. Osobowość nie pozwala ci przyznać się do błędu, jest to
    > charakterystyczna cecha osób wychowanych i wyuczonych w duchu "wyścigu

    to ja mam prośbę już na zupełny koniec. wydrukuj sobie przedostatniego
    swojego posta, idź do... gdzie tam sobie chcesz, do WORD do dowolnego
    policjanta drogówki, etc, i udowodnij mi, że masz rację, ok? tylko
    proszę, wydrukuj to, co napisałeś i pokaż panu. rozmowe nagraj,
    pośmiejemy się wszyscy.

    EOT

  • 107. Data: 2010-09-24 11:11:24
    Temat: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklist?...
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2010-09-24 10:50, gildor pisze:

    > no, drogi ekspresowe są ekspresowe zwykle, jeśli oddziela je pas
    > zieleni. nic dziwnego, że nie można na nich skręcić w lewo.

    Trochę się zagalopiłeś, może być jednojezdniowa:

    Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają:

    [...]

    4. droga ekspresowa - drogę dwu- lub jednojezdniową, oznaczoną
    odpowiednimi znakami drogowymi, na której skrzyżowania występują
    wyjątkowo, przeznaczoną tylko do ruchu pojazdów samochodowych;

    --
    pzdr.
    zefir

  • 108. Data: 2010-09-24 11:11:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-24 12:54, marko1a pisze:

> [...]
    > dużo miejsca tak aby nawet dowolny wieloślad (nie motocykl) mógł mnie
    > ominąć bez konieczności najeżdżania na linię.
    pod słowem wielosladowy w tym przypadku każdy Normalny człowiek rozumie
    POJAZD i tyle.
    > Czy to jest takie trudne do pojęcia?
    KU.. czyli jak jadę solo możesz stawać, jak z wozem to już nie?
    Czyli jak horyzont jest czysty mozesz stawac w poprzek?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 109. Data: 2010-09-24 11:15:19
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > policjanta drogówki, etc, i udowodnij mi, że masz rację, ok? tylko proszę,
    > wydrukuj to, co napisałeś i pokaż panu. rozmowe nagraj, pośmiejemy się

    Moja diagnoza twojego przypadku to nr 1 z wytypowanych możliwości.
    Ale przyznaj się, głupio ci będzie jak się będziemy śmiali z ciebie...

    Marek

  • 110. Data: 2010-09-24 11:16:12
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    zefir pisze:

    > Trochę się zagalopiłeś, może być jednojezdniowa:

    trochę, bo oprócz remontów nie kojarzę ekspersówek jednojezdniowych u
    nas. ale ostatnio autostrada mi sie zaczela znakiem autostrady, a ruch
    był jedną jezdnią w obu kierunkach. jednojezdniowa znaczy.
    wiec sam rozumisz.