  • Data: 2011-11-23 19:43:30
    Temat: Re: no i sie zabawki pozby?em :D
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/23/2011 04:19 AM, marcin wrote:

    > wreszcie to ktos napisal.
    >
    > a mi bedzie pierdolil o szukaniu dzwona przy martwym polu...

    oo!!!! jaki smerf ważniak ;)

    Ale wy to macie teorie.. celowe niehamowanie. Chciałbym mieć taką
    psyche, aby tak sobie po prostu nagle przeanalizować sytuacje
    i stwierdzić, że o! temu to przyjebie. Zabije? Nie zabije?
    Moja wina? Nie moja wina?. W sumie spoko.. nie hamujemy
    I na to wszystko decyzja w sekunde. IMO, to odruch, że hamujemy,
    to chyba każdy normalny człowiek ma. Chyba, że nie jestem normalny,
    ale to NTG.