  • 11. Data: 2009-09-18 19:55:09
    Temat: Re: no i przyszedl czas na mnie :) sprzedaje swojego Fazera (spam)
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > wiec tylko tak uswiadamiajaco napisalem ;)

    Darmowa porada: ja wywnioskowalem, ze 16 kola plus 8 za dodatki. Moze o
    jedno piwo za duzo, ale jednak cos nie gra. Wystarczyloby, zebys napisal, ze
    cena 16 tysiecy W TYM dodatki 8. A Ty piszesz, ze cena 16, dodatki 8. Czyli
    24 razem :-)
    Zmien opis.

  • 12. Data: 2009-09-18 21:10:23
    Od: Marek B <r...@w...noe.net.pl>

    Pink pisze:
    > Uzytkownik "Atlobek" <a...@d...pl> napisal w wiadomosci
    mam crfke (enduro) do oddania jak masz taką zajawkę na kąpiele błotne ;-)

    > ceny dodatków... :))))))))
    to prawda trochę pokolorował

    > jestes frajerem czy cwaniakiem ?
    > akumulator 300, dobre, dobre :).

    ja do krosówko-enduraka dałem za yuase lekko ponad 2 stówy więc tutaj
    bym polemizował

  • 13. Data: 2009-09-19 09:56:12
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    obrazasz mnie. kupilem yuase w larssonie za 308 zl.

    nieststy nie mam na wszystko rachunkow bo kupowalem troche gratow na
    motobajzlu i przez allegro ale przeciez nikt Wam nie kaze tego
    kupowac.

    sam dalem 2 tysiace wiecej za golasa niz ceny z allegro bo wiedzialem
    ze nie lezal nawet i jak dotad mialem problem tylko z shimmy przez zla
    opone i z elektryka przez regulator napiecia. a tak nigdy mnie nie
    zawiodl.

    customing kosztuje i jak kogos nie stac niech kupuje duzo mlodsze
    golasy i tyle.

    a raczej jestem dobrym czlowiekiem wiec frajerem a nie cwaniakiem

    pzdr
    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 14. Data: 2009-09-21 11:23:47
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Atlobek pisze:
    > customing kosztuje i jak kogos nie stac niech kupuje duzo mlodsze
    > golasy i tyle.
    >
    > a raczej jestem dobrym czlowiekiem wiec frajerem a nie cwaniakiem

    Ale potencjalni zainteresowani na ogol sa wiec nie ma co sie napinac
    tylko taki to kraj i tacy ludzie, trzeba przywyknac lub emigrowac ;). W
    Pl kazdy chce najtaniej i jak z najlepszym wypasem a najlepiej jakby
    jeszcze "kupczykowi" doplacic coby tylko zabral sprzeta ;)))

    Pzdr
    PS: Nowy alarm PatroLine sprzedalem za 300zl bo i tak mi lezal w garazu
    zbyteczny. Ten 1000zl u Ciebie to chyba z montazem oraz dobra impreza w
    ASO na Polczynskiej ;)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 15. Data: 2009-09-21 13:47:30
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > Nowy alarm PatroLine sprzedalem za 300zl bo i tak mi lezal w garazu
    > zbyteczny. Ten 1000zl u Ciebie to chyba z montazem oraz dobra impreza w
    > ASO na Polczynskiej ;)

    dokladnie. w aso na polczynskiej z montazem. a co pozniej robili?
    pewnie imprezowali za to :)

    jak pisalem wczesniej, teraz bym to wszystko dokupil pewnie za pol
    ceny.