  • Data: 2013-06-01 20:29:45
    Temat: Re: nju- watpliwosci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 01 Jun 2013 13:20:36 +0200, p47 napisał(a):
    > Czyli potwierdzasz moje podejrzenie, że ściągniecie nawet niewielkich
    > ilości danych powoduje, ze OBOK naliczania rozmów w ramach umowy od 9
    > złdo 29 zł na rozmowy rozpoczyna się dodatkowe naliczanie tych danych w

    Obok jak obok - niewiele sciagasz to niewiele placisz.
    Czyli np:
    -malo rozmow i malo danych - 9zl.
    -duzo rozmow i malo danych - ile tam wyjdzie za te dane, miedzy 29 a
    48
    -malo rozmow i duzo danych - ile tam wyjdzie za rozmowy, miedzy 19 a
    48

    > ramach równoległej umowy na dane. Czy to jest istotnie naliczanie DO 18
    > zł,- skoro te 18 zł podano jako cenę pakietu 1 GB?

    5.1. Za korzystanie z przesyłu danych, w każdym cyklu rozliczeniowym,
    naliczana jest opłata zgodna
    z Cennikiem usług nju mobile do wysokości 19 zł (,,Limit danych"). Po
    przekroczeniu 19 zł opłata za transfer danych nie jest naliczana
    5.2. Po przekroczeniu 1 GB prędkość transferu danych jest ograniczana
    do 16 kb/s.
    5.3. Niewykorzystane środki z limitu przesyłu danych nie przechodzą na
    kolejny okres rozliczeniowy.
    5.4. Abonent nie może zrezygnować oraz nie może modyfikować
    przyznanego limitu danych.
    5.5. W ramach przyznanego limitu naliczanie ilości przesyłu danych
    następuje co 100kb, dane wysyłane i odbierane rozliczane są łącznie.

    Tak czy inaczej:
    a) malo danych to mala doplata,
    b) jak sie wiecej gada, i troche transmituje to bedzie doplata.
    c) mozna sobie dokupic pakiet za 5zl ... tylko ciekawe co po jego
    wyczerpaniu.

    J.