  • Data: 2013-06-02 16:23:34
    Temat: Re: nju- watpliwosci
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" napisał:

    > Mówimy o kliencie który chce wiecej internetu niż 1 GB.
    > Zapłaci on więcej niż te 18 czy 19zł, bo powyżej 1GB jest "lejek".

    Chyba pomieszałeś pojęcia. Tzw. "lejek" oznacza, że delikwentowi nie są
    naliczane dalsze opłaty, za to transmisja spada mu do jakiejś śmiesznej (jak
    na dzisiejsze czasy) wartości. Nie wiem i nie chcę wiedzieć jak to wygląda w
    "nju", ale jeśli - jak napisałeś - ów "lejek" jest, to klient nie zapłaci
    więcej. A jeśli zapłaci, to znaczy - "lejka" nie ma.

    JoteR