  • Data: 2013-06-07 17:44:03
    Temat: Re: nju- watpliwosci
    Od: "wieslav" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości
    news:97e4a026-cceb-440c-9f10-ba6359e2fc0a@googlegrou
    ps.com...
    Witam

    > Chciałbym rozwiać wątpliwości, które zostały poruszone w tym wątku.

    > W ramach jednej umowy bezterminowej w ofercie "nju z rachunkiem"
    > obowiązują
    > trzy rodzaje "progów", po których dalsze połączenia są nielimitowane:
    > - Pierwszy odnosi się do rozmów, gdzie po wykorzystaniu 29 zł na
    > połączenia
    > dalsze rozmowy są nielimitowane.

    To może jeszcze poproszę o wyjasnienie kwestii połaczeń do takich
    operatorów jak: Mobilking, Cyfrowy Polsat, Mbank mobile, Tu Biedronka,
    Virgin itp....
    Czy za takie połączenia będę płacił dodatkowo poza ofertą no limits, według
    obowiązujących stawek czy też te połączenia wliczą się do No Limits?

    > Wiadomości przychodzące, za które naliczana jest opłata to tak zwane
    > "serwisy SMS MT". Można je łatwo zablokować. Wystarczy zarejestrować na
    > stronie www.njumobile.pl konto dla danego numeru telefonu, przejść do
    > usług
    > i uruchomić "blokadę SMS MT".

    Czy to działa tylko w NJU z rachunkiem? Bo jakoś nie widzę w opcji na
    kartę takiej pozycji do wyłączenia na swoim koncie?

    I jeszcze pytanie w imieniu kolegi: Właśnie się doczytałem w otrzymanym
    wraz z kartą cenniku, że "informacja o połączeniu oczekującym" jest płatna
    "jak za połączenie" czyli mam rozumieć, że jak będę prowadził rozmowę i ktoś
    się do mnie będzie dobijał np. 10 razy to za każdą taką informację zapłacę
    10x0,19 czyli 1,90 zł i to oczywiście poza limitem 29 zł?

    Pozdrawiam
    Wieslav