  • Data: 2013-06-01 14:50:20
    Temat: Re: nju- watpliwosci
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 01 Jun 2013 12:05:18 +0200, p47 <k...@w...pl> wrote:

    >Pobieżnie przejrzałem ofertę nju,- wydaje się być interesująca, ale mam
    > nast. wątpliwości:
    >1.czy w umowie abonamentu za 29 zł (tj. na rozmowy) jesli ściągnie się
    >nawet mała ilość danych to automatycznie rozumiane będzie jako zawarcie
    >dodatkowej umowy za 18 zł na 1 GB danych?

    Wg mnie nie bo po to są progi kwotowe, zresztą 1GB kosztuje 19zł a nie
    18.

    >Czyli, innymi, słowami,- czy możliwe jest tez ściąganie danych w ramach
    >umowy za max. 29 zł, a jeśli tak to w jakiej cenie?

    Korzystasz z neta normalnie po stawce 19gr za 1MB jeśli przekroczysz
    19 zł po tej stawce netu to więcej nie zapłacisz. Jeśli wykorzystasz
    mniej- zapłacisz mniej, za tyle MB ile ściągnąłeś wg cennika. Żeby
    zapłacić za net 19zł trzeba by ściągnąć niecałe 100MB danych. Jeśli
    będzie mniej to mniej zapłacisz.

    >2.w cennikach podawane są stawki nie tylko za SMS-y wychodzące, ale
    >także za SMS-y przychodzące??? i to z niektórych numerów całkiem
    >kosztowne, bo nawet za 35 zł;- co to za dziwo i jak to wyłączyć?

    Pewnie jakieś usługi premium, w Orange można jakieś blokady założyć na
    to z tego co wiem więc myślę że i w nju też się da.

    >3. czy wiadomo, czy można przenieść numer do nju abonamentowego z umowy
    >na kartę?

    Tak

    >Jeśli tak, czy ta umowa musi być w pełni aktywna, czy tez wystarczy, aby
    >aktualnie aktywne były jedynie rozmowy przychodzące (konkretnie dot. to
    >umowy na kartę w Virgin- Mobile)?

    Trzeba by w Virgin dopytać jeśli wypuszczą numer ze swojej sieci z
    zablokowanymi wychodzącymi to nie widzę problemu.