  • 41. Data: 2009-03-12 08:26:44
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Eskimos wrote:

    > cut

    > Uszczelniacze lag mają to do siebie, że albo trzymaja latami, albo...
    > nie ;)
    >
    > W dodatku spuszczają sie nagle, bez żadnej gry wstępnej :P
    >
    > Że dałeś ciała kupując moto z krzywymi lagami to jedno. Ale co do
    > uszczelniaczy, to konia z rzędem temu, kto umie przewidziec ich
    > spuszczenie za 500km.

    ale nie wyimaginowaleś, ze lagi ciekły, nie dlatego, ze puścił uszczelniacz,
    a dlatego ze były krzywe.
    A nie zobaczylem, ze są krzywe, bo były wyprostowane - tyle, ze nieudolnie i
    na zewnątrz były proste, geometria moto była ok .. ale po rozebraniu lag,
    zeby wymienić uszczelniacze bo ciekło, okazało sie, ze cieknie, bo lagi są
    pofałdowane po prostowaniu.

    Konia z rzędem temu, kto kupując moto rozbierze lage, zeby zobaczyć co jest
    w srodku.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 42. Data: 2009-03-12 08:30:15
    Temat: Re: [NTG] O cofaniu licznika...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Ivam wrote:

    > Nie wiem co w koncu wzieli, ale jesli dostawczak ~10 lat, ma 300kkm i
    > to jest duzo, to rodzi sie pytanie: jak tu nie cofac? A co np. z moim
    > escortem (licznik do 100kkm)... czyzbym mial nowy samochod (na
    > liczniku 1500km)? Czy jednak gadac, ze dziadek do kosciola jezdzil?

    założe sie, ze tego ducato.
    Mam komis samochodowy i już nie raz takie cuda widzialem, ze szkoda gadac :(

    Pocieszające jest jednak to, ze takie podejscie sie zmienia i od prawie
    dwóch lat na placu mam auta tylko z oryginalnym przebiegiem i mimo, ze są to
    samochody nie starsze niż 3 lata (te ktore sam przywoże) to mają na
    licznikach 120-160tys km ... a i tak nie stanowi to problemu przy sprzedaży
    .. choć zdażają sie tacy, ktorzy wręcz oburzeni wychodzą, kiedy mówie, ze to
    "normalne" przebiegi aut nieuderzonych i sprowadzonych z zagramanicy, gdzie
    jest "troche" więcej autostrad niż w Polandii

  • 43. Data: 2009-03-12 08:49:44
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Ja powiem, że zwykle racja nie jest po jednej stronie. Kupujący, chce
    > kupić jaknajtaniej, więc siłą rzeczy wyolbrzymia wady motocykla.

    Otstanio sprzedawalem Honde MBX80 i zycze kazdemu takiego klienta jaki mi
    sie trafil :-) Zadzwonil i mowi, ze on ten motor kupuje i zebym mu przeslal
    go kurierem bo ma daleko i ufa mi, ze stan jest zgodny z opisem na otomoto.
    Podluzszej rozmowie przekonalem go, zeby jednak przyjechal (mial 500 km w
    jedna strone) i obadal motor na zywo bo to zawsze troche inaczej niz ogladac
    tylko zdjecia na necie. Przyjechal, odpalilem moto od kopa, przejechal sie
    100 metrow i powiedzial, ze bierze bo wszystko gra :-) Nawet targowac sie
    nie chcial, ale sam spuscilem symboliczne 100 zl. Dodam jeszcze, ze zdawal
    sobie sprawe, ze motor z 1986 roku nie bedzie wizualnie wygladal jak ten z
    salonu i nie marudzil, ze lekkie wgniecenie na baku czy drobne rysy
    gdzieniegdzie.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 44. Data: 2009-03-12 09:22:55
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > cieknie, bo lagi są pofałdowane po prostowaniu.

    Lagi zostaly pofaldowane przy wypadku a nie przy prostowaniu. Takich lag
    sie w ogole nie powinno prostowac i "prostowacz" powinien byl o tym
    poinformowac wlasciciela. I pewnie poinformowal ale ten wolal naprawic
    po taniosci niz wymienic na nowe/uzywane proste.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 45. Data: 2009-03-12 09:28:42
    Temat: Re: O cofaniu licznika...
    Od: Luke <l...@w...pl>

    najlepsi są tacy klienci co przyjeżdżają kupić sprząta kilku lub
    kilkunastoletniego a wymagania mają takie jakby nowego z salonu
    właśnie kupowali. Wiadomo, że nikt nie chce kupić strucla ale
    niektórzy naprawdę trochę przesadzają.

  • 46. Data: 2009-03-12 10:10:54
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Don Pedro wrote:

> [...]
    > przy roczniku 1999 i ni kuta w ten przebieg nie wierzyłem. Zbadałem
    > stan motocykla i wydał się aż za ładny, więc odpuściłem. Tydzień
    > później wziąłem ze sobą kumpla, który miał identyczne moto i
    > pojechaliśmy raz jeszcze oblukać ten egzemplarz. No i wyszły
    > oryginalny łańcuch i zębatki, przednia opona i zero śladów zużycia.
    > Ostatnio przy przebiegu ca. 20 tys. km zmieniałem klocki i co?
    > Okazało się, że są fabryczne Nissiny. Czyli moto z roku 1999 może
    > mieć faktycznie 15 tys. km; ogólny stan wehikułu też do tego pasuje.

    Ja mowie jaki jest _sprzedawalny_.
    Moj ma 53kkm i rozmowy trwaja do momentu kiedy o tym powiem. Gowno kogo
    interesuje stan, dbanie, jakie materialy, kto serwisowal itd. Panie, na
    Allegro maja po 15 tys. przejechane.

    Cofne na 20 i jestem pewien, ze sprzedam w trymiga.
    Tylko kim bede wg definicji Watsona? Cfaniakiem czy frajerem?
    ;-)

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 47. Data: 2009-03-12 10:15:09
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Monster pisze:
    > oczywiście właściwy-jak nówka itp

    Opis: "Jest w bardzo dobrym stanie. Nie ma uszkodzeń."

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 48. Data: 2009-03-12 10:16:17
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-12 10:28, Użytkownik Luke napisał:
> [...]
    > kilkunastoletniego a wymagania mają takie jakby nowego z salonu
    > właśnie kupowali. Wiadomo, że nikt nie chce kupić strucla ale

    Z innym nastawieniem jedzie się do sprzętu "jest zużyty tak jak
    wiek by wskazywał" a inaczej gdy "sprowadzony z zachodu, niewiele
    jeżdżony, prawie nówka nie bita".

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2009-03-12 10:28:07
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No faktycznie wkurwić się można. Pytałem o ten link, bo poprzednie na
    > faktyczne igły wyglądały, ten też nie gorszy. No nic tylko po pyskach lać.
    > Współczuję. Jest to powód, dla którego dwa motocykle temu obiecałem sobie,
    > że nigdy więcej nie pojadę specjalnie oglądać motocykla/samochodu dalej
    > niż 100 km od domu, choćby nie wiem jaki cukierek był na zdjęciach.

    A moze pisac takiemu kutasowi "chce kupic, jak jest igla to TY PRZYJEDŹ Z
    NIM DO MNIE" ?

    --
    OGONek~

  • 50. Data: 2009-03-12 10:30:50
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    lesor pisze:

    > Ja mowie jaki jest _sprzedawalny_.
    > Moj ma 53kkm i rozmowy trwaja do momentu kiedy o tym powiem. Gowno kogo
    > interesuje stan, dbanie, jakie materialy, kto serwisowal itd. Panie, na
    > Allegro maja po 15 tys. przejechane.

    Twoj jest ten z lampa od Horneta ? :)

    Probuje namowic kumpla na CB 1300
    bo chce kupic moto na nastepne 10-15 lat
    a on sie glupio uparl na GSX 1400 i to koniecznie
    w kolorze czarnym :)

    Norbi
    KFazer'03