eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleniezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........ › Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
    From: "mazdah" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o
    drucie........
    Date: Wed, 11 Mar 2009 13:21:19 +0100

    Użytkownik "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gp86lh$ipo$1@news.onet.pl...

    ciach!

    Noz kurdez chlopie, takie zycie!

    Od prawie 2 lat bujam sie ze sprzedaza swojego starego moto, bo mam odwage
    powiedziec o wszystkich wadach jakie znam.
    Trochę ich jest, ale zadna nie dyskwalifikuje motocykla.

    Od roku bujam sie ze sprzedaza ojcowego moto, bo mam odwage powiedziec, ze
    przebieg jest 110 tys km.
    Gdybym dokrecil do 60, to by bryka by poszla w trymiga.
    Ch*j ze ten motocykl spokojnie sobie dokreci do 160-170 a moze i nawet do
    200 czy 300 bez naprawy glownej, ludzie wola miec spokoj i na liczniku
    oszukanczy przebieg.

    Jak kupowalem swoja NTV to zrobilem jakies 600km po kraju - raz bylo kawalek
    i widac ze gosc faktycznei nie wiedzial co jest grane, bo to jego pierwsze
    sciagane moto - oczywiscie z anglii, bez papira.

    Po drugie moto zapier**** spory hektar, przez telefon cycus glancus, na
    miejscu okazalo sie, ze NIE MA BRIEFA a kolesie chcieli mi WCISNAC papier po
    niemiecku, ze stacji diagnostycznej na ktorej wpisane sa ZALECANE OPONY do
    tego motocykla.

    Nic wiecej pisac nie trzeba, poza tym, ze z moja obecna NTVa, ktora zdazylem
    juz troche nakrecic, mialem calkiem fajny poczatek znajomosci - zdechla mi w
    trasie od sprzedawcy, jakies 70km od domu. Na szczescie to byl tylko
    bezpiecznil :) Maszyna sluzy wiernie, chodzi jak marzenie, przebieg 145 tys
    ( na liczniku 45, ale rocznik 93 i sprzeglo bylo zmieniane = 145tys )

    --
    Zdrawiam