  • 71. Data: 2009-03-12 19:44:28
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "Kefir" napisal w wiadomosci

    > Hmmm, sporo calkiem jak na Dniepra ;)

    niekoniecznie,kumpel po konkretnym zlozeniu zrobil jakies 25kkm, mój przez
    ostatnie 13 lat zanim trafil w moje lapki zrobil jakies DWIESCIE km,przez
    zime wynik poprawilem:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 72. Data: 2009-03-12 20:22:13
    Od: "DeGie" <d...@p...onet.pl>

    > moje ma 83kkm i co?

    Ja kiedyś po jakimś serwisie poprosiłem żeby mi panowie dali kartkę i
    przystawili stępel z przebiegiem i listą czynności (rozrząd chyba to był i
    sprawdzenie zaworów) podaje przebieg 36 tys a oni wpisuja 63 tys., kiedy
    zwróciłęm im uwagę powiedzieli, że przy tym silniku w zasadzie i tak nie ma
    to znaczenia czy 36 czy 63 tys ;) a była to XJota

    Ale niejeden głupek zamiasta faktycznego spokoju woli szacun u ziomali, że
    kupił jakby nówkę sztukę w igła stanie ;D

    HanS //DeGie//
    Duży Bandyta //Nnnagi//
    ---Nagie jest piekne---
    KCH z o n e

  • 73. Data: 2009-03-12 20:41:34
    Temat: Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    Od: "DeGie" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "metalbeast" napisał >. Może i mialem szczeście, ale kazdy sprzet
    kupiłem
    > za 1 razem

    Może i miałes szczęscie, a może umiesz czytać i analizować. Dla mnie zawsze
    bardzo ważny był opis aukcji lub rozmowa ze sprzedawcą, po tym zawsze
    wiedizałem co gra, a co nie i też się nie przejechałem, owszem czasem ktoś
    nie potrafi się "sprzedać" i ma dobre, ale nie potrafi zachęcić, ale jeśli
    ktos jeżdzi sprzętem 5 lat i jedyne co potrafi napisać to : stan dobry stan
    igła, to oznacza, że albo nie związał się sentymentalnie ze sprzętem (a wiec
    możliwe że o niego nie dbał za bardzo) - i to jest częstsza sytuacja, albo
    też co sie zadziej zdarza, należy to tych, co nie potrafią za dużo mowić czy
    napisać, co oczywiście nie dyskwalifikuja ich jako sprzedawcow czy ich
    sprzetów, jednak napewno trochę utrudnia sprzedaz ;) nie mówię, że motocykl
    czy auto trzeba kochać jak żywa osobę, ale motocykl to motocykl (z autami
    jest trochę ianczej, bo częsciej się je traktuje jako rzecz typowo użytkową,
    co nie znaczy, że nie trzeba dbać) i motocykl po prostu powinien być
    odpowiednio dopieszczony :P

    HanS //DeGie//
    Duży Bandyta //Nnnagi//
    ---Nagie jest piekne---
    KCH z o n e

    !!!

  • 74. Data: 2009-03-12 22:28:48
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> napisał w
    wiadomości news:gpaalf$t7p$1@inews.gazeta.pl...
    Jak to
    > było w tym przypadku, czy to zdjęcia od innych motocykli, czy też zrobione
    > N lat temu?

    fotki tych sztuk ale złamasy wiedzią jak robić fotki żeby nie było widac
    kichy, jak to mój kolega powiedział: plują na obiektyw i robią fotki i potem
    g... widać

    Rafał
    450exc

  • 75. Data: 2009-03-12 22:45:55
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości

    > za 1 razem !!! nie jezdziłem i nie wybrzydzałem. Owszem, jak by była
    > padaka, to bym nie wziął, ale trzeba się liczyć z tym że używane moto
    > trzeba przygotować pod siebie.

    ja wiem jak się trzeba nastawiać, jak jechałem po swojego KTM to z gadki i z
    fotek wychodziło że MOŻE WARTO, ale my że już dwa miesiace czekałem aż się
    cos godnego pojawi to mówie pojade zobacze, najwyżej strace na paliwo. Tym
    bardziej że chłopak ściągał sprzęty z Anglii i na pytania o luzy w zawiasie
    i w kołach mówił: nie wiem ale chyba są nie znam sie na crossach, stan jak
    dla mnie średni ale chyba warto. Tak mnie zachęcał.
    Jade, jego nie ma bo wyjechał ale sprawe miał poprowadzić ojciec.
    Wyprowadzam z garażu gdzie stoi wśród 20 plastików.
    I co widze?????? NOWY MOTOR, plastiki oryginały z okleiną w super stanie,
    napęd do wymiany i opony poza tym wszystko GNIOTSANIEŁAMIOTSA czy jak to tam
    idzie po prostu MASZYNA MARZENIE.
    Gość handlując plastikami miał tak zbudowane pojęcie o motorach że ma być to
    śliczne i widok enduraka z kilkoma ryskami był dla niego średnim widokiem i
    dlatego powiedział mi że moto troche podniszczone. Więc kuźwa można być
    człowiekiem.

    Jasne że jak się jedzie po moto używane jeszcze enduro czy crosufke to
    wiadomo co jest dopuszczalne i zlewam że rama porysowana czy wytarta, że
    klocków może nie być albo opony się skończyły albo plastiki porysowane. Ale
    wydajać 12tyś czy więcej oczekuje żeby to działało, może nie wyglądać ale ma
    działać i być zgodne z opisem a wtedy do mnie należy wybór czy jade czy nie
    siedząc w domu a nie kiedy jestem na miejscu i jest ręka w nocniku.

    Pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 76. Data: 2009-03-13 08:29:45
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ua - masakra
    > motocykle tyle nie wytrzymuja
    > Jezdzi toto jeszcze ? :D
    >
    > Ale faktycznie - kumpel szuka GSX 1400 i na widok 50 tys przebiegu
    > to mowi ze silnik juz pewnie do zrobienia - bo uszczelniacze zaworowe
    > i te sprawy....
    >
    > Tyle ze on jezdzi motocyklem z 1980 r - z zupelnie innej epoki
    > I tak sadze ze wiekszosc zatrzymala sie na etapie Malucha i Poloneza...
    Witam.
    Moj imbryk ma na liczniku 73kkm. Ale, ze silnik jest z 89 wiec pewnikiem ma
    sporo wiecej.

    I zyje,

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 77. Data: 2009-03-13 10:54:23
    Od: bill <s...@g...com>

    Miałem tak samo.
    Przez telefon xtz 660 sprowadzona z ITALY, igła, ideał, nie powinien
    sprzedawać tylko właściwie zostawić dla siebie, bo taka igła jest!.
    Cena ok. Znalazłem na aledrogo, facio zmienił aukcję na tłumaczenie
    dokumentów, mam kliknąć kup teraz żeby było wiążąco.
    Jadę z kumplem 600 km! Na miejscu: nida gipsy zamiast śrubek do
    owiewek, cała machnięta sprajem z puszki - łącznie z kablami i
    wszystkim innym, no bo malowali sprajem wszystkie plastiki bez
    zdejmowania z motoru, dekiel od tankowania też oberwał, wszędzie rdza
    jak na kadłubie kutra rybackiego (bo powinienem wiedzieć, że włochy są
    ciepłe, ale mają wilgotny klimat...) przejechane ma mieć malutko, bo
    przez kilka lat stała w salonie motocyklowym... Masakra i szczęka
    opada.
    Na fotkach oczywiście wyglądało pięknie. Gadam mu że nieporozumienie
    i że ludzi w konia robi. Gość nie rozumie dlaczego nie kupuję od niego
    tej igły.

  • 78. Data: 2009-03-13 11:38:22
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    bill pisze:
> [...]
    > Gadam mu że nieporozumienie
    > i że ludzi w konia robi. Gość nie rozumie dlaczego nie kupuję od niego
    Po prostu dobry marketingowiec całym sobą wierzy w linię, którą ma do
    prezentowania, ma taki bezpiecznik w głowie że bdury nie dostrzega.
    Odwrotnie piony techniczne (dlatego rzadko są dobrymi marketingowcami)

  • 79. Data: 2009-03-13 11:49:45
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    bill wrote:
> [...]
    > Cena ok. Znalazłem na aledrogo, facio zmienił aukcję na tłumaczenie
    > dokumentów, mam kliknąć kup teraz żeby było wiążąco.

    No i kliknąłeś?

    > Na miejscu: nida gipsy zamiast śrubek do
    > owiewek,

    Co to są nida gipsy, jacyś Cyganie z Nidy?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville

  • 80. Data: 2009-03-13 14:12:01
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co to są nida gipsy, jacyś Cyganie z Nidy?

    jedź i zobacz?:) A tak na serio to wkręty do suchej zabudowy płyt gipsowych
    marki "Nida GIPS" częsty oręż igłamejkerów.

    rafał
    450exc