eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleniezdzierżę - allegro super igły, zero rzemiosła mowy nie ma o drucie........Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    From: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: niezdzierżę - allegro super igły, a kupujący bez klasy i kasy;-)
    Date: Thu, 12 Mar 2009 23:45:55 +0100

    Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:gp9ele$rpp$1@ns.master.pl...

    > za 1 razem !!! nie jezdziłem i nie wybrzydzałem. Owszem, jak by była
    > padaka, to bym nie wziął, ale trzeba się liczyć z tym że używane moto
    > trzeba przygotować pod siebie.

    ja wiem jak się trzeba nastawiać, jak jechałem po swojego KTM to z gadki i z
    fotek wychodziło że MOŻE WARTO, ale my że już dwa miesiace czekałem aż się
    cos godnego pojawi to mówie pojade zobacze, najwyżej strace na paliwo. Tym
    bardziej że chłopak ściągał sprzęty z Anglii i na pytania o luzy w zawiasie
    i w kołach mówił: nie wiem ale chyba są nie znam sie na crossach, stan jak
    dla mnie średni ale chyba warto. Tak mnie zachęcał.
    Jade, jego nie ma bo wyjechał ale sprawe miał poprowadzić ojciec.
    Wyprowadzam z garażu gdzie stoi wśród 20 plastików.
    I co widze?????? NOWY MOTOR, plastiki oryginały z okleiną w super stanie,
    napęd do wymiany i opony poza tym wszystko GNIOTSANIEŁAMIOTSA czy jak to tam
    idzie po prostu MASZYNA MARZENIE.
    Gość handlując plastikami miał tak zbudowane pojęcie o motorach że ma być to
    śliczne i widok enduraka z kilkoma ryskami był dla niego średnim widokiem i
    dlatego powiedział mi że moto troche podniszczone. Więc kuźwa można być
    człowiekiem.

    Jasne że jak się jedzie po moto używane jeszcze enduro czy crosufke to
    wiadomo co jest dopuszczalne i zlewam że rama porysowana czy wytarta, że
    klocków może nie być albo opony się skończyły albo plastiki porysowane. Ale
    wydajać 12tyś czy więcej oczekuje żeby to działało, może nie wyglądać ale ma
    działać i być zgodne z opisem a wtedy do mnie należy wybór czy jade czy nie
    siedząc w domu a nie kiedy jestem na miejscu i jest ręka w nocniku.

    Pozdrawiam
    rafał
    450exc