  • Data: 2024-07-29 19:21:30
    Temat: Re: niezamykany wlew
    Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-29 03:07, JDX wrote:
    > On 29.07.2024 08:17, ptoki wrote:
    > [...]
    s-cars-drum-brakes
    s-disc.html

    > IMO świat ciężarówek (mam na myśli ciągniki siodłowe i naczepy) tego nie
    > potwierdza - tam chyba w zdecydowanej większości przypadków montowane są
    > hamulce tarczowe.

    Roznie jest

    https://www.youtube.com/watch?v=rLLndBULsBU

    Sedno jest takie ze nie ma jednoznacznej sytuacji.
    Pozatym jak pisza "ze sa uznawane za..." to znaczy ze pewnie czasem tak
    ale nie zawsze.

    Dlatego kategoryczne stwierdzenia ze tarczowe lepsze sa nieco na wyrost
    IMHO.

    Mialem w poprzednim aucie bebnowe i byly zupelnie wystarczajace. Sam sie
    inicjalnie dziwilem ze tak to ford zrobil ale po poczytaniu mi wyszlo ze
    w sumie moze i lepiej jak sa takie.

    --
    Lukasz