  • 1. Data: 2009-11-13 12:50:34
    Temat: nietypowe? przewody do miernika - poszukuje
    Od: "Bartek" <h...@o...pl>

    witam,

    posiadam miernik, [multimetr], elektroniczny z funkcją odczytu wyniku mową.

    do miernika były dołączone przewody. niemal standardowe, ale tylko niemal.
    1: miały funkcję podświetlenia koncowek, (i wydaje mi się że gdzieś to już
    widziałem)
    2: na przewodzie (+), miały wbudowanymikrowłącznik który:
    1: po jednorazowym wcisnięciu powodował odczyt mową aktualnego pomiaru,
    2: po długim przytrzymaniu powodował podświetlenie wyświetlacza miernika i
    koncowek przewodow miernika.

    pytanie jest proste - czy gdzieś widzieliście takie kable do mierników? czy
    można to w ogóle gdzieś kupić, czy jest to jakiś patent tego jednego
    producenta, i nic się nie da zrobić? miernik został zakupiony w stanach
    [albo kanadzie, nie pamiętam], więc...

    mogę zrobić fotki, jeśli to konieczne.

    BTW: jak to działa? wywołanie pdświetlenia i mowy? jak to jest w ogóle
    rozwiązane?

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 2. Data: 2009-11-13 13:07:34
    Temat: Re: nietypowe? przewody do miernika - poszukuje
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > BTW: jak to działa? wywołanie pdświetlenia i mowy? jak to jest w ogóle
    > rozwiązane?

    Sądzę, że kluczem do rozszyfrowania tej zagadki jest poznanie budowy
    złącza pomiarowego w multimetrze... moim zdaniem musi tam być co
    najmniej jeszcze jeden przewód i jeszcze jedno pole kontaktowe w złączu.
    Wiedząc ile jest przewodów można miernikiem sprawdzić co gdzie jest
    podłączone i jak :)... Z zakupem kabli może być problem, no ale może uda
    się zmajstrować jakąś przejściówkę albo coś....

    Pozdrawiam
    Konop

  • 3. Data: 2009-11-13 14:33:32
    Od: "Bartek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak :)... Z zakupem kabli może być problem, no ale może uda się
    > zmajstrować jakąś przejściówkę albo coś....

    muszę w takim razie to jakiemuś mistrzowi przynieść, by to oglądnął. bo
    złącze wygląda normalnie, nie widać nic innowacyjnego - może jest tak dobrze
    za kamuflowane?:)

    no ale jakoś to działać musi, więc...;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 4. Data: 2009-11-14 12:04:22
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    przypadkiem przwod nie ma w sobie swiatlowodu? Wtedy przewody do zasilania led
    nie sa potrzebne :-)

    Zapewne i dam sobie uciac glowe a conajmniej przyrodzenie, ze takie przewody
    kupisz tylko u producenta.

  • 5. Data: 2009-11-14 13:43:36
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Papkin pisze:
    > przypadkiem przwod nie ma w sobie swiatlowodu? Wtedy przewody do
    > zasilania led nie sa potrzebne :-)

    Ale na przewodzie jest jeszcze przycisk :/... Chyba, że ma swojego LEDa
    i bateryjkę i światło leci w drugą stronę ;)...

    Pozdrawiam
    Konop