  • 11. Data: 2009-08-10 20:05:10
    Temat: Re: nietypowe USB
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-10 21:55:50 +0200, "b...@n...pl" <b...@n...pl> said:

    > W przypadku drukarek to jest standardowy kabel USB. W marketach
    > sprzedają to nawet pod nazwą kabel drukarkowy. (Kto pamięta jeszcze
    > centronics?)

    No już nie bądź taki stary żołnierz.
    ;)
    A po serialu pamiętasz?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-08-10 20:05:26
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > W przypadku drukarek to jest standardowy kabel USB. W marketach sprzedają
    > to nawet pod nazwą kabel drukarkowy. (Kto pamięta jeszcze centronics?)

    ja :]

    nawet pare dni temu kupilem USB > IEE 1284 :]

    p, zul

  • 13. Data: 2009-08-10 20:26:13
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    JA pisze:

    > No już nie bądź taki stary żołnierz.
    > ;)
    > A po serialu pamiętasz?

    Pamiętam drukarki po SIO i sprzęgi akustyczne :)

    wer

  • 14. Data: 2009-08-10 20:32:05
    Od: "085" <z...@g...pl>

    > Pamiętam drukarki po SIO i sprzęgi akustyczne :)

    a ja pamietam powielacze bialkowe ;p

    p, zul

  • 15. Data: 2009-08-10 20:50:19
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    b...@n...pl napisal:
    > Pamiętam drukarki po SIO i sprzęgi akustyczne :)

    A loadera Norton Commandera po serialu
    i puszczanie audio po centronicsowym covoxie tez? ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2009-08-10 20:58:13
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Jacek_P pisze:

    > A loadera Norton Commandera po serialu
    > i puszczanie audio po centronicsowym covoxie tez? ;)

    Hmm, norton commander to późniejsze czasy.

    wer

  • 17. Data: 2009-08-10 23:56:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PEPE pisze:
    > cześć
    > usiłuję zainstalować drukarkę pixma iP4600
    > wszystko cacy do momentu gdy ją trzeba spiąć z komputerem kablem USB - może
    > i jestem lamerem, ale gniazdo z tyłu drukarki kompletnie nie przypomina
    > standardowego gniazda USB (tego mniejszego) jest i owszem "coś", ale większe
    > i wygląda na inny rodzaj złącza- ktoś mi podpowie czy tam jest potrzebna
    > jakaś przejściówka, czy co?

    Wprawdzie dostałeś już odpowiedź, ale:

    1. NTG
    2. RTFM

  • 18. Data: 2009-08-11 10:47:33
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    To ja mam taką historię. Przy przeprowadzce zapomniałem takiego kabla do
    skanera. Jak zwykle ambitny sprawdziłem na wikipedi jak się dokładnie
    nazywa taki typ kabla. Wchodzę do Vobisu i proszę o kabel USB typu A-B a
    tu konsternacja ;) czego ten facet chce ;) po chwili ciągłej wymiany
    spojrzeń dodałem taki do skanera albo drukarki, i wszystko stało się
    jasne ;). Kabel oczywiście kupiłem. Tak że nie wszystko wydaje się takie
    oczywiste ale korzystanie w pierwszej kolejności z google czy wikipedi
    nie boli :).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 19. Data: 2009-08-11 19:37:55
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

    Chciałem uspokoić wszystkich sfrustrowanych faktem, że ktoś śmiał się tu
    zapytać o taką "duperelę", że kabel kupiłem, drukarka działa, jestem
    szczęśliwy :-) i postaram sie więcej nie zakłócać nikomu spokoju.

    Kolegom niesfrustrowanym dziękuję za proste wytłumaczenie.

    pozdrawiam
    pepe

    PEPE
    http://pepe.krakow.pl