  • 1. Data: 2009-08-10 18:32:59
    Temat: nietypowe USB
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

    cześć
    usiłuję zainstalować drukarkę pixma iP4600
    wszystko cacy do momentu gdy ją trzeba spiąć z komputerem kablem USB - może
    i jestem lamerem, ale gniazdo z tyłu drukarki kompletnie nie przypomina
    standardowego gniazda USB (tego mniejszego) jest i owszem "coś", ale większe
    i wygląda na inny rodzaj złącza- ktoś mi podpowie czy tam jest potrzebna
    jakaś przejściówka, czy co?
    pozdrawiam
    pepe

    PEPE
    http://pepe.krakow.pl

  • 2. Data: 2009-08-10 18:37:53
    Temat: Re: nietypowe USB
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    PEPE pisze:
> [...]
    > i wygląda na inny rodzaj złącza- ktoś mi podpowie czy tam jest potrzebna

    http://www.agito.pl/kable-i-przejsciowki/kabel-usb-a
    -b-18m.63.3958.html

    Normalny, typowy kabel do drukarki.

  • 3. Data: 2009-08-10 18:42:49
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-10 20:32:59 +0200, "PEPE" <p...@p...fm> said:

> [...]
    > i wygląda na inny rodzaj złącza- ktoś mi podpowie czy tam jest potrzebna

    No jesteś lamer.
    1. Kabel USB A-B
    2. Powinien być w zestawie.
    3. Trzeba było dać zdjęcie tego "nietypowego" złącza
    4. W instrukcji też na pewno nic nie pisze.
    5. Najnormalniejsze i najpierwsze złącze dla klienta USB.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-08-10 19:02:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    JA pisze:

    > No jesteś lamer.
    > 1. Kabel USB A-B

    Cóż by innego?

    > 2. Powinien być w zestawie.

    Ależ skąd. Żaden producent drukarek nie dodaje takiego kabla w zestawie
    (no, raz czy dwa razy był wyjątek, to wtedy na pół pudełka się chwalili,
    że jest).

    > 3. Trzeba było dać zdjęcie tego "nietypowego" złącza

    Może nie dał, żeby nie zostało skrytykowane za brak wartości
    artystycznych ;)

    > 4. W instrukcji też na pewno nic nie pisze.

    A kto czyta instrukcję ;)

  • 5. Data: 2009-08-10 19:16:18
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

> [...]
    > 4. W instrukcji też na pewno nic nie pisze.
    > 5. Najnormalniejsze i najpierwsze złącze dla klienta USB.

    no jestem lamer
    ale kabli USB to ja mam w domu z 15
    i podpinam nimi od lat wszystko, co DA się podpiąć!

    tu akurat w zestawie nie było (skandal! miałbym 16!) sęk w tym, że z czymś
    takim sie nie zetknąłem

    no mam teraz komedię pomyłek bo
    1) nie mam w domu żadnego aparau co by zrobić fotkę
    2) zrobiłem fotke Nokią (o zgrozo!) ale coś tam widać...
    3) dostęp do serwera mi szwankuje więc na ftpa nie wrzucę chwilowo
    4) jak Ci wrzucę na priv to zerkniesz?

    pozdro

    pepe

    PEPE
    http://pepe.krakow.pl

  • 6. Data: 2009-08-10 19:25:35
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

> [...]
    > 4. W instrukcji też na pewno nic nie pisze.
    > 5. Najnormalniejsze i najpierwsze złącze dla klienta USB.

    no to wygląda tak:
    http://pepe.krakow.pl/Zdj%EAcie050.jpg

    pozdro

    pepe

    PEPE
    http://pepe.krakow.pl

  • 7. Data: 2009-08-10 19:31:29
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-10 21:16:18 +0200, "PEPE" <p...@p...fm> said:

    > no jestem lamer
    > ale kabli USB to ja mam w domu z 15
    > i podpinam nimi od lat wszystko, co DA się podpiąć!
    No to nie wiem, co ty masz za kable.
    Praktycznie wszystkie "duże" urządzenia USB (skanery, drukarki, 3,5
    dyski, 5,25 napędy, modemy do neostrady i co tam jeszcze ma właśnie
    takie gniazdo.

> [...]
    > 2) zrobiłem fotke Nokią (o zgrozo!) ale coś tam widać...
    > 3) dostęp do serwera mi szwankuje więc na ftpa nie wrzucę chwilowo

    Po co? I tak wiadomo jaki, już wiadomo.
    Idź do najbliższego sklepu.

  • 8. Data: 2009-08-10 19:39:34
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "PEPE" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > http://pepe.krakow.pl/Zdj%EAcie050.jpg

    tak, to jest to, o czym koledzy pisali - standardowo jest w zestawie!

    taki: http://tiny.pl/hhlzk

    p, zul

  • 9. Data: 2009-08-10 19:44:51
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

    już się domyślam, że "kabel USB" niejedno ma imię...
    i że moje "domowe" kable USB" to nie to samo czego tu potrzeba

    a w instrukcji ni chu chu, że trzeba czegoś innego niż standardowy USB

    ale człowiek całe życie się uczy, a i po to ta grupa jest żeby kogoś
    mądrzejszego zapytać

    dzięki za podpowiedź
    pozdro
    pepe

    ps. sęk w tym, że w zestawie - o czym kolega Andrzej pisał - nie ma!

    PEPE
    http://pepe.krakow.pl

  • 10. Data: 2009-08-10 19:55:50

    PEPE pisze:
    > już się domyślam, że "kabel USB" niejedno ma imię...
    > i że moje "domowe" kable USB" to nie to samo czego tu potrzeba
    >
    > a w instrukcji ni chu chu, że trzeba czegoś innego niż standardowy USB

    W przypadku drukarek to jest standardowy kabel USB. W marketach
    sprzedają to nawet pod nazwą kabel drukarkowy. (Kto pamięta jeszcze
    centronics?)
    wer