-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!s9g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
From: Michał Jabłoński <m...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nieodpowiedni rozmiar opon
Date: Mon, 11 Apr 2011 09:42:45 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 31
Message-ID: <d...@s...googlegroups.com>
References: <6...@k...googlegroups.com>
<inv97d$gai$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 77.236.14.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1302540165 28588 127.0.0.1 (11 Apr 2011 16:42:45 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2011 16:42:45 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: s9g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=77.236.14.194;
posting-account=2QWw-AoAAADaKse-lOCVZY6ghY_5KSTL
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/534.16
(KHTML, like Gecko) Chrome/10.0.648.204 Safari/534.16,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361746
[ ukryj nagłówki ]On Apr 11, 6:11 pm, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> U ytkownik "Micha Jab o ski" <m...@g...com> napisa
>
> >Kupuj c ten samoch d dosta em od poprzedniego w a ciciela dosta em
> >opony letnie 175/70R14. Gdy je za o y em, zauwa y em wolniejsze
> >przyspieszenia ( eby ruszy musz troch na wy szych obrotach ni
> >normalnie, zauwa alne szczeg lnie na wzniesieniach), troch wy sze
> >warto ci spalania na komputerze. Popatrzy em do ksi ki i
> >znalaz em
> >dozwolone rozmiary opon:
> >175/65R14
>
> Roznice masz 3%. IMO - nieodczuwalne.
> Szczegolnie ze opony uzywane, troche starte i to juz nie jest 8mmna
> promieniu tylko mniej.
>
> >Moje pytanie czy niew a ciwy rozmiar mo e by przyczyn takiego
> >zachowania? Co mo e jeszcze on spowodowa ? Wy sze spalanie,
> >niew a ciwe pomiary na licznikach, uszkodzenia zawieszenia?
>
> Zanizanie predkosci, zanizanie przebiegu, w zwiazku z tym -
> zawyzanie spalania obliczonego.
> Przyspieszenia teoretycznie podobne - trzeba po prostu zmieniac
> biegi nieco inaczej. Nie dotyczy ruszania na 1-ce - bedzie gorzej.
> No i moze sie zmienic predkosc maksymalna.
>
> Ale to wszystko nie przy 3% - tzn niby tez, ale nie zauwazysz.
>
> J.
A czy hamowanie może mieć to jakiś wpływ?
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.11 18:55 J.F.
- 11.04.11 18:55 BartekK
- 12.04.11 07:01 Scyzoryk
- 13.04.11 21:17 zefir
- 13.04.11 22:21 venioo
- 14.04.11 07:22 Scyzoryk
- 14.04.11 08:26 zefir
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją