    From: "frank drebin" <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: niemodny telefon dla dziecka
    Date: Wed, 17 Mar 2010 14:01:46 +0100

    ToMasz wrote:
    > witam
    > Moje dziecko z pewnych wzgledów musi mieć telefon. Dziecko jest
    > kumate i nie poddaje sie naciskom rówieśników, stąd wystarczał mu
    > siemns s55, który niestety dogorywa.(ładuje sie i jest nienaładowany,
    > po wyjęciu i założeniu baterii jest pełny i działa 3 dni)
    > Chciałbym mu kupić jak najmniejszy tani telefon. (na allegro, ale nie
    > zajechany) Niemodny, zeby nie ukradli, (najlepiej nie nokia i SE).
    > PRzyszłościowo myśląc, dobrze zeby miał aparat z autofokusem i
    > odtwarzał MP3. Nie musi mieć wszystkich wymienionych cech. Jeśli
> [...]

    Nie rób dziecku krzywdy niemodnym telefonem.
    To, że jest kumate nie oznacza, że nie chciałby jakiegoś normalnego
    telefonu.
    Kup jakiś normalny (?) klasy SE k550i czy inny od SE.
    Telefony od SE są bardzo popularne wsród dzieciaków.

    Nie zakładaj, że zaraz ukradną. 2 lata temu kupiłem córce (10 lat teraz) na
    abo SE k770i za 1 zł przy gównianej taryfie za 25zł. Dodatkowo kartę 4Gb na
    muzykę.
    Przykazałem córce, że jak zgubi to będzie nosiła jakiś szrot a jak ktoś
    będzie chciał jej siłą zabrać, to niech da. I nie da się zabić za telefon.
    Nosi i używa do dziś.