  • Data: 2009-09-10 14:44:14
    Temat: Re: nielegalna identyfikcja
    Od: mwk <J...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 6, 1:50 pm, Ircys <i...@p...pl> wrote:
    > On 6 Wrz, 03:47, mwk <J...@s...com> pisze...

    > Nie od "kilkunastu do kilkudziesięciu" tylko od kilku i nie w "wielu
    > krajach" tylko głównie za wielką wodą. UE walczy z tym w zasadzie
    > od samego początku choć w dobie globalizacji jest to trochę
    > syzyfowa praca. UE ze zdziwieniem patrzy na Amerykę, która
    > po WTC zamiast zaostrzyć przepisy liberalizuje je szczególnie
    > w takich miejscach.

    To akurat tak nie jest. W USA zawsze mozna bylo LEGALNIE wpisac sobie
    dowolny numer do wyswietlania samemu. W praktyce jest to z powodu
    popularnosci latwych do zapamietania numerow. Kazda firma,
    przynajmniej taka ktora sprzedaje uslugi, stara sie miec jakis latwy
    do zapamietania numer lub serie takich numerow w wiekszych firmach i
    jezeli firma dzwoni do Ciebie to z reguly widzisz glowny numer tej
    firmy - to jest legalnie to samo co Caller ID Spoofing i dziala to
    identycznie tak samo w praktyce.

    > Ogólnie wyglądasz mi na ogromnego zwolennika caller id spoofing
    > do tego stopnia, że aż podejrzewam Cię o jakieś związki z firmami
    > typu "wykręć numer" ;)...

    Tutaj nie potrzeba byc zwolennikiem zadnej firmy FORMALNIE
    sprzedajacej tego typu uslugi - ja tylko stwierdzam ze to jest mozliwe
    od dawna w roznych formach - kazdy uzytkownik Betamax, ktorych w
    Polsce jest sporo, moze sobie wklepac dowolny numer do wyswietlania -
    w tym przypadku jest to OGRANICZONE do numerow ktore uzytkownik moze
    zweryfikowac ale to nie jest nic innego jak wlasnie to samo co Caller
    ID Spoofing w swojej pierwotnej i podstawowej postaci dostepnej od
    dawna.