  • Data: 2009-09-10 16:32:21
    Temat: Re: nielegalna identyfikcja
    Od: mwk <J...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 4, 8:31?am, <a...@g...pl> wrote:

    > dziala u niektorych operatorow - jak jestes z wawy to moge do ciebie
    > zadzwonic z prezentacja twojego nr ;)
    >
    > ale sprawa faktycznie ma 2 dno
    >
    > nie bede opisywal schematu na grupie zeby nie "szkolic" osob chcacych
    > niecnie dziure uzyc ale trzeba sie znac zeby dojsc jaka jest faktyczna droga
    > polaczenia i sa przypadki gdy poszukiwania mozna jedynie zawezic do danej
    > centrali /opa/ i nic wiecej sie nie udowodni
    > do tego nie udowodni sie zgodnie z prawem.

    Caller ID Spoofing w terazniejszej formie rozwinelo sie wraz z
    popularnoscia VoIP. Zawsze latwo bylo to zrobic uzywajac dowolnych
    operatorow VoIP. Operatorzy bronia sie i lataja dziury ale nadal z
    minimalnym kosztem i praca mozna to zrobic uzywajac odpowiednie
    oprogramowanie (np. popularny Asterisk)i prawie kazdy dowolny VoIP
    prowajder.