    From: "WS" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: niech żyje Creative(.pl)
    Date: Sat, 6 Feb 2010 11:23:23 +0100

    Użytkownik "Przemek" <p...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:hki6pa$vdf$1@mx1.internetia.pl...
> [...]

    Własnie chodzi o ton odpowiedzi. Jesli chodzi o sprawdzanie - otóż
    sterowniki i oprogramowanie pod W7 na stronie Creativa są. Dopiero po ich
    zainstalowaniu okazuje się, że własciwie to są, ale prawie.. Strona Creativa
    cierpliwie prowadzi do oprogramowania pod tę kartę dla Win7.

    > Typowe zale autora tego watku - myslal ze jak wyda na karte 1000zl to
    > bedzie sluzyla mu do emerytury :) (...) od poczatku jej grupa docelowa to
    > byly bogate snoby ,

    Co ma piernik do wiatraka? O ile wiem, moja rorzutność nie naruszyła Twojego
    portfela - kompleksy jakieś? Poza tym, tak się składa, że emerytem, to ja
    juz jestem. Życzę Ci byś od czasu do czasu mógł sobie pozwolić na odrobinę
    tego. co ty nazywasz snobizmem, a co dla mnie było oczekiwaną
    funkcjonalnością.

    > Dla autora watku - jak jest tak bardzo przywiazany do tej karty zawsze
    > moze zostac przy XP :)

    Oczywista oczywistość. Jej walory wykorzystuje na XP, Win 7 używam tylko
    przy konwersjach video lub końcowej obróbce dźwieku.

    Zainicjowałem wątek, bo oprócz wiedzących wszystko, choc po cudzej
    szkodzie, moga być tacy, którzy unikną podobnych tarapatów.

    WS