  • 11. Data: 2009-09-02 09:00:35
    Temat: Re: gdzie można dostac telefon
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h7l4r8$a14$2@inews.gazeta.pl...

    > Dałem córce starego Siemensa c25 i nie ma problemu.
    > Zgubi, czy ukradną to wyrobię duplikat SIM (zarejestrowany simplus) i
    > dostanie inny telefon w podobnej klasie i wartości.
    >
    > Jak na razie rozwiązanie się sprawdza.

    Nie tak łatwo.
    Nie wiesz ile udręki przeżywa Twoja pociecha,
    gdy musi pokazać starą komórkę.
    Tego się nie dowiesz, choć masz z nią doskonałe układy.
    Łatwiej by mi było wytłumaczyć synowi, żeby nie miał komórki,
    niż żeby posługiwał się jakimś starym modelem.
    Taka szkoła, takie t_e_m_p_o_r_a.
    :)

    Artur(m)

  • 12. Data: 2009-09-02 09:13:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "mz" news:h7l2s7$338$1@nemesis.news.neostrada.pl

    [ciach]

    Nokia 1202 bądź Nokia 1203. Wszystkie dostępne na allegro w przyzwoitej
    cenie.

  • 13. Data: 2009-09-02 09:26:33
    Temat: Re: nie wiesz co piszesz
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > "mz" <l...@w...pl> wrote in message

    > PO CO? W normalnych szkolach na szczescie zabraniaja juz przynosic
    > dzieciom telefonow.

    A czy ja powiedziałem, gdzieś, że ten telefon dziecko będzie brało do szkoły
    ?
    Telefon jest potrzebny by rano zadzwonic do dziecka i go obudzić lub
    dowiedzieć sie czy już wstało. I tyle głownie

  • 14. Data: 2009-09-02 10:43:11
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Artur(m) pisze:

    > Nie tak łatwo.
    > Nie wiesz ile udręki przeżywa Twoja pociecha,
    > gdy musi pokazać starą komórkę.

    Ale nie ma pokazywać. Jak trzeba ma wyjąć i zadzwonić/odebrać. Normalnie
    telefon w kieszeni/torbie leży.

    Bez urazy ale właśnie tacy rodzice jak ty (chodzi mi o mentalność) u
    dzieci powodują kompleksy. Nakręcacie spiralę mp3, foto, i co jeszcze?
    GPS, internet, a może i maile?
    Gdyby każdy z nas powiedzial STOP byłby spokój. Ale gdzie tam. Dostaje
    taki 7 latek E66, N95, Omnie bo inni mają widzieć. Debilizm

    > Tego się nie dowiesz, choć masz z nią doskonałe układy.
    > Łatwiej by mi było wytłumaczyć synowi, żeby nie miał komórki,
    > niż żeby posługiwał się jakimś starym modelem.
    > Taka szkoła, takie t_e_m_p_o_r_a.

    To już wybór dziecka. Zawsze może w domu zostawiać telefon.
    Osobiście do pracy używam 6310i i BB 8820 i bez kompleksów wyjmuję je w
    każdym towarzystwie.

    Jak ktoś ma z tym problem to niech w gajerku na szyi nosi swój telefon
    żeby było go widać.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 15. Data: 2009-09-02 11:15:45
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Bez urazy ale właśnie tacy rodzice jak ty (chodzi mi o mentalność) u
    > dzieci powodują kompleksy. Nakręcacie spiralę mp3, foto, i co jeszcze?

    Trochę to dla mnie brzmi jak,
    "gdyby wszyscy pracowali ile mogą, to każdy by miał tyle ile trzeba"
    Czyli masz rację, ale zycie nie jest takie proste:/

> [...]

    > To już wybór dziecka. Zawsze może w domu zostawiać telefon.
    > Osobiście do pracy używam 6310i i BB 8820 i bez kompleksów wyjmuję je w

    ...a słyszałeś, co "myśli towarzystwo" przed podjęciem współpracy,
    gdy chodzi o 10 000*) 100 000*) 10 000 000*) zł?
    Ja wiem, że to ma wpływ.
    ...podjedź jeszcze Polonezem:/.

    Z dziećmi jest oczywiście inny problem.

    > Jak ktoś ma z tym problem to niech w gajerku na szyi nosi swój telefon
    > żeby było go widać.

    ...nie w tym rzecz.

    *) -niepotrzebne skreślić.

    Artur(m)

  • 16. Data: 2009-09-02 11:59:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > ...a słyszałeś, co "myśli towarzystwo" przed podjęciem współpracy,
    > gdy chodzi o 10 000*) 100 000*) 10 000 000*) zł?
> [...]

    Wydaje mi się, że źle rozumujesz. Dzieci same z siebie nie wytykają palcami,
    że Janek ma telefon z antenką, a u Zenka nie ma kolorowego wyświetlacza.
    Skutkiem takiego zachowania jest złe wychowanie.

  • 17. Data: 2009-09-02 13:44:53
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 13:59:46 +0200, qwerty napisał(a):

    > Wydaje mi się, że źle rozumujesz. Dzieci same z siebie nie wytykają palcami,
    > że Janek ma telefon z antenką, a u Zenka nie ma kolorowego wyświetlacza.
    > Skutkiem takiego zachowania jest złe wychowanie.

    Nie skutkiem, a przyczyną. Przyczyną takiego zachowania jest złe
    wychowanie. Skutkiem złego wychowania jest takie zachowanie.

    Kwestie środowiskowe są bardzo ważne. Skromne dziecko trafiając do klasy
    snobów staje się snobem. Odwrotnie może nie działać już tak prosto: snob
    trafiający do klasy przeciętnych dzieci może pozostać snobem, jeśli będzie
    to imponowało innym. Złe zachowania wypierają dobre, jak zły pieniądz
    wypiera dobry.

  • 18. Data: 2009-09-02 13:46:01
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 08:10:39 +0200, mz napisał(a):

    > Czy ma z was któś może na zbyciu (chce wywalic stary telefon) ?

    Takie rzeczy najczęściej trzyma się na zapas. No i problemem jest bateria,
    często po kilku latach w szufladzie z powodu baterii telefonu nie da się
    nawet załączyć.

  • 19. Data: 2009-09-02 13:53:39
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Artur(m) pisze:

    > Nie wiesz ile udręki przeżywa Twoja pociecha,
    > gdy musi pokazać starą komórkę.

    Nie przesadzaj. Akurat znam paru rodziców z dziećmi w wieku
    wczesnoszkolnym i jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem kupowania
    dzieciakowi "wszystkomającego" kombajnu multimedialnego albo tym
    bardziej smartfona. To kompletnie nierozsądne. Po pierwsze pierwszy
    telefon powinien być prosty, nieprzytłaczający tysiącem funkcji i
    możliwości. Po drugie chodzi o cenę - nawet jeśli pieniądze nie są
    problemem, to rozsądniej kupić coś taniego niż urządzenie za 700 zł nie
    wiedząc czy dziecko go za tydzień nie zniszczy a albo nie "pozwoli" go
    sobie ukraść zachowując się nierozsądnie, np. wyciągając go w parku, gdy
    w pobliżu kręcą się łysi panowie w odzieży sportowej. :)

    Tak więc nie sądzę, by córka przedmówcy była jedynym dzieckiem w klasie
    posiadającym taki telefon.

    Gorzej natomiast, gdy dzieciak zwróci na siebie uwagę kompletnym brakiem
    telefonu i będzie się tym przez dłuższy czas wyróżniał - wtedy
    rówieśnicy mogą znaleźć pretekst do przyklejenia mu (kolejnej?) przykrej
    łatki... A w tym wieku dziecko chce być jeszcze takie jak wszyscy -
    dopiero potem przychodzi nonkonformizm wieku nastoletniego i akcje w
    stylu "nie mam komórki i konta na NK". :)

  • 20. Data: 2009-09-02 14:03:45
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Flo pisze:

> [...]
    >
    > Bez urazy ale właśnie tacy rodzice jak ty (chodzi mi o mentalność) u
    > dzieci powodują kompleksy. Nakręcacie spiralę mp3, foto, i co jeszcze?

    Właśnie mnie to najbardziej śmieszyło przy okazji pomysłu wprowadzenia
    mundurków. Koronnym argumentem niechlubnej pamięci ministra Giertycha
    oraz jego wesołej kompanii było to, że dzięki temu zatrze się granice
    majątkowe. Po pierwsze to bzdura, bo na markowych ciuchach przecież się
    nie kończy - pozostaną oryginalne buty, lepszy telefon, odtwarzacz
    multimedialny albo PSP wyjmowana na przerwie. Nie mówiąc już o tym, że
    jedno dziecko podjedzie autobusem, inne ojciec podwiezie nowiuteńkim
    Audi. ;)

    I co? Człowiek uczciwie pracujący na swoje pieniądze ma ukrywać efekty
    swojej pracy przed światem, jak jakiś złodziej? Żeby Ci, którzy nie mają
    czuli się lepiej? Przecież to na kilometr zalatuje gnijącym (żywym?)
    trupem komunizmu!

    Dzieci należy uczyć, że co prawda to nic złego mieć mniej pieniędzy, ale
    też niczym złym nie jest ich posiadanie - o czym często się zapomina.
    Wręcz fakt, że kolega ma lepsze zabawki może być użyty jako mobilizacja
    - jak będziesz się dobrze uczył, ciężko pracował i miał ambicje w życiu,
    to może też kiedyś będziesz mógł sobie pozwolić na takie rzeczy. :)

    > Gdyby każdy z nas powiedzial STOP byłby spokój. Ale gdzie tam. Dostaje
    > taki 7 latek E66, N95, Omnie bo inni mają widzieć. Debilizm

    Hmm... Z drugiej strony my też mieliśmy swoje zabawki, na komunie
    dostawało się rowery czy analogowe aparaty fotograficzne i też potem w
    szkołach dzieciaki się licytowały kto dostał lepsze prezenty. Teraz
    zwyczajnie mamy zamożniejsze społeczeństwo, to i zabawki lepsze.
    A że ich natura taka, że nosi się je raczej przy sobie...