  • 21. Data: 2009-12-01 22:31:26
    Temat: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    m0w pisze:
    > Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > A możesz jakoś rozwinąć swoją jakże głęboką myśl rdoem z forum onetu?
    > Czy może sam masz jakieś kompleksy do podleczenia?

    Nie jestem socjologiem ani psychologiem by zagłębiać się w traumy świata
    amatorów fotografów ;). Po prostu jestem zdania że świat sztuki jest
    tak szeroki że się znajdzie miejsce na każdą estetykę.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 22. Data: 2009-12-01 22:48:25
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-01 22:22:07 +0100, "TheGuru" <t...@o...pl> said:

    > jak wasze dzieci reagują na opowiadania to tym ze czekolada była na kartki i
    > można je było wymieniać na butelkę wódki

    Gwoli ścisłości. Nie można było czekolady wymienić na wódkę, czy
    papierosy. Odwrotnie tak.
    A odpowiadając na pytanie. Młodszy stuka się w głowę, a starszy już
    widział co nieco jakieś filmy, czy dokumenty, to robi tylko wielkie
    oczy.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2009-12-01 22:51:44
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    > Nie jestem socjologiem ani psychologiem by zagłębiać się w traumy świata
    > amatorów fotografów ;). Po prostu jestem zdania że świat sztuki jest tak
    > szeroki że się znajdzie miejsce na każdą estetykę.

    Nawet jakbyś był, to nie rozmawiamy na tej grupie i w tym wątku o rzekomych
    kompleksach, tylko o tym czy te zdjęcia mają jakiś potencjał czy nie. Jakiś
    oglądacz zastanawia się co w nich jest takiego, że autor chciał, nie
    wstydził się wstawić je do galerii. Jak masz jakiś pomysł na ten temat, to
    chętnie posłucham co masz do powiedzenia. Może właśnie ty zobaczyłeś w nich
    coś interesującego i dokonasz ciekawej obrony?

  • 24. Data: 2009-12-01 22:57:54
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A odpowiadając na pytanie. Młodszy stuka się w głowę, a starszy już
    > widział co nieco jakieś filmy, czy dokumenty, to robi tylko wielkie oczy.

    Ejże! Przynajmniej w pewnym okresie i papierosy i słodycze (a może i wódka)
    były sprzedawane na tę sama kartkę, to znaczy bloczek o jakimś tam
    oznaczeniu - i przynajmniej wtedy były całkowicie "wymienialne" czy raczej
    "zamienialne". Pamiętam, bo matula moja paliła, a ja nie dostawałem wyrobów
    czekoladopodobnych ;-(

    --
    Yogi(n)

  • 25. Data: 2009-12-02 02:24:52
    Od: smila <w...@g...pl>

    m0w wrote:

> [...]
    > ten temat, to chętnie posłucham co masz do powiedzenia. Może właśnie ty
    > zobaczyłeś w nich coś interesującego i dokonasz ciekawej obrony?

    moj nauczyciel od j. polskiego analizujac wiersz znanych wieszczow zwykl
    mawiac "... niewazne co autor chcial pokazac, wazne co ty w tym
    wierszu widzisz..."

  • 26. Data: 2009-12-02 07:42:27
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "m0w" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ten temat, to chętnie posłucham co masz do powiedzenia. Może właśnie ty
    > zobaczyłeś w nich coś interesującego i dokonasz ciekawej obrony?

    Jesli chodzi o moje pierwsze odczucia to kadry faktycznie sa troche
    pierwotne i calosc ogolnie do mnie nie przemawiala ale z jakiego powodu
    mialbym odmawiac prawa do dzielenia sie tymi pracami z innymi?
    Skoro autor jest uznanym fotografikiem to widocznie ma szeroka grupe
    odbiorcow swoich prac. Nie sa to cukierkowe widoczki a'la Ken Rockwell stad
    pewnie tyle w tym watku obruszen i.... kalumni ;-)
    Fotografia jest przeciez poza matematycznym warsztatem (ekspozycja, zloty
    podzial itp) takze sztuka przeciez.
    Mozna lamac wiec wszelkie zasady w imie osiagniecia zamierzonego celu
    estetycznego. A tu mozliwe , ze celem bylo pokazanie Berlina bez lukru,
    odartego z wielkomiejskich fajerwerkow, wrecz nudnego i szarego. Skadinad
    wiemy ze to kulturalna stolica europy, piekne, kolorowe kosmopolityczne
    miasto.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 27. Data: 2009-12-02 10:11:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    g...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > A ja nie widziałem dotąd podstawowego zdjęcia naszych czasów.
    > Ludzie pod supermarketem (przystankiem PKS) w zachodzie słońca.
    > To jest troche blisko do tego.
    > Wymuskane widoczki w fotoshopie to jest właśnie masakra i żenada.
    > Lepiej niech ludzie robią - szyld zakładu mięsnego - z naprzeciwka.
    > Albo hurownia "Klaudia" o zachodzie słoca.
    > Przynajmniej za 20 lat będzie cos znać o naszych czasach.
    > A widoczki do kosza.

    Święta prawda.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 28. Data: 2009-12-02 10:48:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w

    > Na pewno jakiś sens w tym jest, ale problem w tym czy należy go
    > pokazywać
    > ludziom.

    Jak najbardziej nalezy pokazywac.
    Znajdziesz naiwnych to potem beda za to placic, a moze nawet juz
    placa :-)

    J.

  • 29. Data: 2009-12-02 10:51:54
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > Byle zachować dystans do siebie.

    A to nie byłaby schizofrenia?
    ;-)

    --
    Mirek

  • 30. Data: 2009-12-02 12:15:09
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    m0w pisze:

> [...]
    > ten temat, to chętnie posłucham co masz do powiedzenia. Może właśnie ty
    > zobaczyłeś w nich coś interesującego i dokonasz ciekawej obrony?

    To co myślałem idealnie ujął Quent oraz Gil0. Chce tylko podkreślić że
    wszystko jest takie subiektywne, nie zawsze warto teoretyzować tylko
    ponieść się intuicji. Poza tym chętnie bym zobaczył co uważasz za dobry
    krajobraz miejski.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.