  • 1. Data: 2009-12-01 07:51:01
    Temat: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    http://www.swiatobrazu.pl/nowe_prace_krzysztofa_ziel
    inskiego_w_starmachu.html

    wystarczy zrobić przecietne, dorzucic do nich ideologię i można od razu
    smiało wystawiać...
    do czego to dąży? np. do nazwania psiej kupy sztuką... np. do zeszmacenia
    fotografii jako sztuki..
    blee

  • 2. Data: 2009-12-01 08:04:51
    Temat: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > smiało wystawiać...
    > do czego to dąży? np. do nazwania psiej kupy sztuką... np. do zeszmacenia

    No i koniecznie zdjecia musze byc "w edycji" zeby sobie przypadkiem
    nie pomyslal, ze to zwykle, kiepsko wywolane gnioty ;)

  • 3. Data: 2009-12-01 08:08:04
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > smiało wystawiać...
    > do czego to dąży? np. do nazwania psiej kupy sztuką... np. do zeszmacenia

    tyle 'sztuki' bezpowrotnie wyrzuciłem do kosza bo wydawało mi się ze nie mam
    talentu i ze zdjęcia nieudane a trzeba było dorzucić ideologię i trzymać cię
    tego przez kilka lat...

  • 4. Data: 2009-12-01 08:35:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
> [...]
    > smiało wystawiać...
    > do czego to dąży? np. do nazwania psiej kupy sztuką... np. do zeszmacenia

    A niech se każdy wystawia co chce. Szczerze powiedziawszy od jakiegoś
    czasu jeśli rzucam okiem na tego typu zdjęcia (dokument otoczenia),
    znacznie bardziej interesują mnie takie kiepskie technicznie pstryki bo
    są prawdziwe. Mogą być oczywiście nieco lepiej obrobione, ale zaraz
    pojawia się winieta, kontrast, dragany i chmury burzy tysiąclecia.
    Inna sprawa, że wystawić się można w necie, ale robić z tego szoł i
    chwalić się ''procesem twórczym'' jest już niesmaczne. No dobra, szoł
    jest fajne, bo przyjdą ludzie i można będzie sobie pogadać, napić się,
    zjeść koreczki z sera... Byle zachować dystans do siebie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-12-01 09:35:46
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > http://www.swiatobrazu.pl/nowe_prace_krzysztofa_ziel
    inskiego_w_starmachu.html

    O Bosze........ ;-). Fakt że większość moich zdjęć nie jest lepsza, ale mam
    odrobinę samokrytycyzmu i nigdzie bym ich nie wyeksponował ;-))))

    > wystarczy zrobić przecietne

    Tam nawet przeciętnych za duzó nie ma ;-)

  • 6. Data: 2009-12-01 10:26:49
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    >Byle zachować dystans do siebie.

    to powinno byc motto grawerowane na kazdym aparacie ;)

    pozdr
    p.

  • 7. Data: 2009-12-01 10:31:25
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > prawdziwe. Mogą być oczywiście nieco lepiej obrobione, ale zaraz pojawia
    > się winieta, kontrast, dragany i chmury burzy tysiąclecia.

    To już nie kwestia techniki, ale chociażby kadru... co w tych kadrach jest
    takiego??? są banalne jak u amatora który zaczyna pstrykać.
    http://www.swiatobrazu.pl/hashphoto-briesen1_odozetz
    mkugcxqvacsaudif.jpg

> [...]
    > fajne, bo przyjdą ludzie i można będzie sobie pogadać, napić się, zjeść
    > koreczki z sera... Byle zachować dystans do siebie.

    Jeżeli ma ktoś swoje miejsce w którym moze sobie wystawiać, to pewnie sobie
    wystawi, znajomi przyjdą, popatrzą, zjedzą, napiją się i pójdą nie
    pamietajac o zdjeciach.
    Każdy może sobie zrobić wystawe byleby znalazł miejsce... w piwnicy, w
    kawiaraence, na korytarzu w szkole, w ośrodku kultury:)
    Gorzej jeżeli takie wystawy sa promowane na portalach fotograficznych, które
    powinny się znać... powinny pokazywać i wybierać te lepsze fotograficznie
    prace a nie przeciętniaki.
    Wiadomo ze wazne jest to o czym sie robi zdjecia, temat dokumentu.., ale
    same zdjecia też są ważne.

  • 8. Data: 2009-12-01 10:40:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > To już nie kwestia techniki, ale chociażby kadru... co w tych kadrach jest
    > takiego??? są banalne jak u amatora który zaczyna pstrykać.
> [...]

    To tak zwany pierwotny kadr. Człowiek jaskiniowy, który dostaje aparat
    tak właśnie kadruje :)
    Zatem po prostu czystość formy :)

    > Gorzej jeżeli takie wystawy sa promowane na portalach fotograficznych, które
    > powinny się znać... powinny pokazywać i wybierać te lepsze fotograficznie
    > prace a nie przeciętniaki.

    Ten portal zachowuje się od jakiegoś czasu dość... oryginalnie i zwraca
    uwagę branży nie tylko dziwnymi ostatnio pozycjami.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie każdy cieć to cieć, nie każdy prezydent to prezydent.../

  • 9. Data: 2009-12-01 11:14:17
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > To tak zwany pierwotny kadr. Człowiek jaskiniowy, który dostaje aparat
    > tak właśnie kadruje :)
    > Zatem po prostu czystość formy :)

    Mi się wydawało, że każdy amator z ambicjami zaczyna od sfotografowania
    śmietnika.
    A temu zwykły śmietnik wydał się zbyt banalny i mało wyrazisty.
    P.

  • 10. Data: 2009-12-01 11:21:06
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 12/1/2009 12:14 PM, Użytkownik Pan Piskorz napisał:

    > Mi się wydawało, że każdy amator z ambicjami zaczyna od sfotografowania
    > śmietnika.

    http://xyzyk.pl/inne/sm.jpg

    To mój pierwszy śmietnik.
    Dzięki ;)