    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Date: Tue, 01 Dec 2009 09:35:48 +0100

    Kokos pisze:
    > http://www.swiatobrazu.pl/nowe_prace_krzysztofa_ziel
    inskiego_w_starmachu.html

    > wystarczy zrobić przecietne, dorzucic do nich ideologię i można od razu
    > smiało wystawiać...
    > do czego to dąży? np. do nazwania psiej kupy sztuką... np. do zeszmacenia
    > fotografii jako sztuki..
    > blee

    A niech se każdy wystawia co chce. Szczerze powiedziawszy od jakiegoś
    czasu jeśli rzucam okiem na tego typu zdjęcia (dokument otoczenia),
    znacznie bardziej interesują mnie takie kiepskie technicznie pstryki bo
    są prawdziwe. Mogą być oczywiście nieco lepiej obrobione, ale zaraz
    pojawia się winieta, kontrast, dragany i chmury burzy tysiąclecia.
    Inna sprawa, że wystawić się można w necie, ale robić z tego szoł i
    chwalić się ''procesem twórczym'' jest już niesmaczne. No dobra, szoł
    jest fajne, bo przyjdą ludzie i można będzie sobie pogadać, napić się,
    zjeść koreczki z sera... Byle zachować dystans do siebie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl