    From: "m0w" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Date: Sat, 5 Dec 2009 21:06:57 +0100

    Te zdjęcia są tak nijakie, że ani nie uważam ich twórcy za artystę, ani mi
    się nie chce z nim gadać, ani nie uważam, żeby miał mi coś ciekawego do
    powiedzenia. Sam fakt zrobienia przez kogoś wystawy nie zobowiązuje mnie do
    jakiejkolwiek reakcji. Jest bardzo dużo ludzi, którzy uprawiają tzw. sztukę
    i dobrze jest jeśli podobają mi się prace 10% z nich. Część jest taka sobie,
    część do przyjęcia. Zdjęcia tego pana z tej wystawy to jest nic i naprawdę
    nie warto się nad nimi zastanawiać. To mi mówi moja wiedza i intuicja. Może
    komuś mówić coś innego i właśnie tak powinno być. Równie kiepskich wystaw na
    świecie są w jednej chwili dziesiątki a może nawet setki.

    Co do tytułu postu jest on jak najbardziej słuszny. Nie trzeba robić dobrych
    zdjęć.
    Każdy może zrobić cokolwiek, zrobić z tego wystawę i się lansować.
    Może pisać podbudowę teoretyczną do tego co robi, albo zamówić taką u
    fachowca.
    Są artyści dobrzy(tacy którzy mi się podobają), słabi(tacy którzy mi się nie
    podobają), wzięci (tacy którzy podobają się masom - koszą szmal na tym co
    robią). Ciężko znaleźć takich których wszyscy potępią, bo nawet najgorszy
    chłam zawsze znajdzie kogoś kto coś w tym zobaczy.