    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Date: Fri, 4 Dec 2009 17:40:25 +0100

    Dnia Thu, 3 Dec 2009 22:19:36 +0100, de Fresz napisał(a):

    > Dla każdego coś
    > miłego, właśnie prymat widzimisia nad przyjętym kanonem i ustawową
    > definicją co autor miał na myśli.

    I dlatego w galeriach mamy to co mamy... czyli coś co dostarcza mniej
    przeżyć estetycznych niż wyjście do parku...
    Myślisz że sztuka polega na tym by zmuszać mózg widza do wysiłku i
    rozwiązywania szarad? No chyba żartujesz sobie :-)

    Do galerii nie chodzę, ale widzę to samo w teatrze - ostatnio byłem na
    sztuce "Sanatorium pod Klepsydrą" - w bezsensownej reżyserii. I co
    że każdy sobie coś tam pomyślał (ja pomyślałem "nie wiem o co chodzi, ale
    ta w pończoszkach była ładna"). I że niby ta myśl miała świadczyć o tym
    że to była sztuka? ;-)
    Pozostanę jednak przy stwierdzeniu, że jeśli myśl autora nie została
    przekazana właściwie to sztuki nie ma.

    Pozdrawiam,
    Henry