  • Data: 2009-12-01 10:31:25
    Temat: Re: nie trzeba robić dobrych zdjęć..
    Od: "Kokos" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A niech se każdy wystawia co chce. Szczerze powiedziawszy od jakiegoś
    > czasu jeśli rzucam okiem na tego typu zdjęcia (dokument otoczenia),
    > znacznie bardziej interesują mnie takie kiepskie technicznie pstryki bo są
    > prawdziwe. Mogą być oczywiście nieco lepiej obrobione, ale zaraz pojawia
    > się winieta, kontrast, dragany i chmury burzy tysiąclecia.

    To już nie kwestia techniki, ale chociażby kadru... co w tych kadrach jest
    takiego??? są banalne jak u amatora który zaczyna pstrykać.
    http://www.swiatobrazu.pl/hashphoto-briesen1_odozetz
    mkugcxqvacsaudif.jpg

    > Inna sprawa, że wystawić się można w necie, ale robić z tego szoł i
    > chwalić się ''procesem twórczym'' jest już niesmaczne. No dobra, szoł jest
    > fajne, bo przyjdą ludzie i można będzie sobie pogadać, napić się, zjeść
    > koreczki z sera... Byle zachować dystans do siebie.

    Jeżeli ma ktoś swoje miejsce w którym moze sobie wystawiać, to pewnie sobie
    wystawi, znajomi przyjdą, popatrzą, zjedzą, napiją się i pójdą nie
    pamietajac o zdjeciach.
    Każdy może sobie zrobić wystawe byleby znalazł miejsce... w piwnicy, w
    kawiaraence, na korytarzu w szkole, w ośrodku kultury:)
    Gorzej jeżeli takie wystawy sa promowane na portalach fotograficznych, które
    powinny się znać... powinny pokazywać i wybierać te lepsze fotograficznie
    prace a nie przeciętniaki.
    Wiadomo ze wazne jest to o czym sie robi zdjecia, temat dokumentu.., ale
    same zdjecia też są ważne.