  • Data: 2011-03-02 18:29:04
    Temat: Re: nie przyjecie mandatu - co dalej?:)
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-02 17:22, Kamil pisze:

    > Zejscie na zawal przewaznie nie zabiera do krainy wiecznych lowow calej
    > rodziny i przypadkowego przechodnia, to raz.

    Prowadzi do tego samego. Odchodzi ktoś kto niedawno żył i pracował. Co
    ma do rzeczy fakt że można w samochodzie zabić 4 na raz a w samolocie
    300 na raz w pociągu 1000 na raz skoro sumarycznie ilość jest zabitych w
    wypadkach to 1-2% wobec ludzi umierających. Jakoś nie drżę że jutro umrę
    na raka choć mam 50x większe szanse tak skończyć niż jako ofiara wypadku
    drogowego.

    > Dwa, ze to wciaz jest ogonek cywilizowanego swiata.

    Powód jest jeden i nie ma się co czarować od momentu od kiedy nakłady na
    drogi realnie wzrosły i zaczyna ich powstawać co raz więcej i ilość
    wypadków będzie spadać - to jest tak proste jak 2x2=4. Natomiast
    pieprzenie że od prędkości +20 zamiast +40 zginęło tysiąc ludzi to
    propaganda, która ma na celu finansować budowę drogiej infrastruktury.

    > Trzy, ze przekladajac te liczby na ilosc mieszkancow i kierowcow, robi
    > sie jeszcze mniej rozowo.

    A przekładając to na ilość zabitych owadów na maskach samochodów,
    kierowcy to seryjni zabójcy mordercy i gwałciciele.

    > Dziwnym zbiegiem okolicznosci kraje, gdzie prawo kara surowo wykroczenia
    > za kierownica, maja tez najmniejsza liczbe ofiar (jak chocby GB, gdzie
    > za jazde 160 na autostradzie prawo jazdy traci sie praktycznie z
    > automatu nawet i na rok).

    W Warszawie też spadła ilość ofiar śmiertelnych w poprzednim roku o
    połowę jak myślisz z czym to jest związane? Moim zdaniem z wprowadzeniem
    bus-pasów ilość korków się podwoiła wiec przy prędkości 10km/h trudno
    kogoś zabić chyba że wczołga się pod Ikarusa. Jak Panna HGW wprowdzi
    swój plan bus pasów na Puławskiej to i ta droga zrobi się
    najbezpieczniejsza w Polsce.

    A nie zastanowiło cię jakie to zło popełnia kierowca który naciśnie
    pedał gazu i rozpędzi się do 160km/h na autostradzie? Przecież trzeba
    być kompletnym imbecylem żeby stwierdzić że stwarza jakieś zagrożenia
    jadąc z taką prędkością.

    > I wedlug ciebie Policja powinna leczyc raka, zamiast lapac piratow?

    Jeżeli istotnie racje ma rząd wmawiając społeczeństwu że zakup
    fotoradarów/fotorejestratorów/fotocostam ma na celu zmniejszenie liczby
    wypadków czyli w gruncie rzeczy moje dobro i co roku na ten cel
    przeznacza się więcej i więcej pieniędzy to ja się pytam o ile wzrosły
    nakłady na ratowanie tych pozostałych 95% umierających z powodu chorób
    które bardzo często da się leczyć? Skoro na zmniejszenie ilości zabitych
    z 5000 do 4000 przeznaczono np 1mld PLN to ile przeznaczono na służbę
    zdrowia? Budżet policji w 2011 wynosi ponad 8mld złotych z tego co
    czytam ponad 1.5mld PLN wyda się na wyposażenie i słusznie bo policja
    dobrze wyposażona nie jest. Z jednej strony maszyny do pisania a z
    drugiej passaty CC czy alfy 159. Widzisz tu gdzieś sens? Bo moim zdaniem
    to pieniądze rozdziela tam ktoś chory psychicznie. Jak składałem
    zawiadomienie o popełnionym przestępstwie 2 lata temu to policjant miał
    własny papier do drukarki... Dodam że było to na komendzie w Warszawie a
    nie w psiej woli bo co tam się dzieje to aż strach pomyśleć. Wolałbym
    dofinansować policje kryminalną niż drogówkę.

    > Teraz zapewne wyciagniesz jakies przypadki potwierdzjace regule.

    Nigdy nie widziałeś jak radiowóz policji jechał z nadmierną prędkością?
    Bo ja widziałem wiele razy i parę zdjęć porobiłem.

    > Podobnie, jak policja zazwyczaj przymyka oko za jazde 100 na 90-tce.

    Pisałem w wakacje jak zatrzymali mnie na DK2 jak jechałem 108km/h na
    90tce w lesie. Za lasem było ograniczenie do 70 na którym zwolniłem a
    tam chcieli mnie złapać nie udało się wiec trzeba było zadowolić się
    +10km/h no żal było ich słuchać jak pitolili jak bardzo niebezpiecznie
    jeżdżę. Sami nie wierzyli w to co mówią.

    > I pretensje o prawo masz do Policji?

    Policja to narzędzie w rekach władzy. Jak uderzę się w palec młotkiem na
    najpierw patrze na młotek ale później wiem że to ja spierniczyłem. Tutaj
    za trzymającego narzędzie robi rząd.

    Pozdrawiam
    Rafał