-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!new
s.neostrada.pl!not-for-mail
From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: nie ma to jak "uprzejmość" kierowcy!
Date: Wed, 23 Sep 2009 10:38:51 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 20
Message-ID: <h9cnea$g8q$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <h9cig6$isr$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h9cj72$de8$1@news.onet.pl>
<h9cknh$dd3$1@inews.gazeta.pl>
<c...@f...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: ijq19.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1253695754 16666 79.189.250.19 (23 Sep 2009
08:49:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Sep 2009 08:49:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <c...@f...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:610484
[ ukryj nagłówki ]amos pisze:
> On 23 Wrz, 10:02, fv <f...@c...com> wrote:
>> Zdecydowana większość kierowców,
>> którzy tak robią, jak tylko zauważą że jestem - od razu ustępują drogi.
>
> Otoz to! Czest nawet az za bardzo, bez potrzeby lub z duza przesada
> jednoczesnie zamykajac przejazd lub stwarzajac zagrozenie z drugiej
> strony.
> Pisze oczywiscie o sytuacji, gdy mamy 3 pasy ruchu.
No my to momentami tez za madrzy to nie jestesmy.
Jazda oboma miedzypasami (przez grupe motocykli) to proszenie sie o
klopot na jednym z nich.
Jakis czas temu widzialem skutersa ktory korzystal tak dynamicznie z obu
miedzypasow ze w ktoryms momencie zmieniajac miedzypas wpier..lil sie
wprost pod kola motocykla.
KJ
Następne wpisy z tego wątku
- 23.09.09 08:50 Artur Zabroński
- 23.09.09 08:54 amos
- 23.09.09 08:59 amos
- 23.09.09 08:59 gildor
- 23.09.09 09:03 amos
- 23.09.09 09:06 gildor
- 23.09.09 09:06 Kuba \(aka cita\)
- 23.09.09 09:21 gildor
- 23.09.09 09:23 amos
- 23.09.09 09:25 gildor
- 23.09.09 09:28 gildor
- 23.09.09 09:39 amos
- 23.09.09 09:51 gildor
- 23.09.09 09:58 grzech
- 23.09.09 10:32 amos
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=