eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowańRe: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
  • Data: 2009-09-02 11:28:19
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > patrzy ze zlej strony, bo stawia sie tylko po stronie sprawcy, niech sie
    > postawi po stronie poszkodowanego, gdzie winowajca jest totalnie
    > niewyplacalny i niech wtedy poglowkuje czy taki system dowolnosci
    > placenia ubezpieczen mu sie podoba

    Patrzę z dobrej. Na jakich przesłankach opierasz swoje stwierdzenie, że
    patrzę tylko ze strony sprawcy?
    Nie było, nie ma i nie będzie nigdy sielanki w której wszyscy mieliby
    wykupione OC. Teraz też mogą występować podobne problemy.

    > ubezpieczenia spoleczne to inna bajka, tam krzywde mozesz zrobic tylko
    > sobie i pretensje miec tylko do siebie

    Tam, to znaczy gdzie?? Nie za bardzo rozumiem. Przymus ubezpieczeń
    społecznych jest tak samo idiotyczny i patologiczny jak przymus
    ubezpieczeń OC. I w jednym i w drugim miejscu zmusza się ludzi bez
    pytania ich o zgodę do finansowania czyichś emerytur, szkód i UFG. Bo
    państwo wie lepiej jak wykorzystać moje pieniądze.

    > rozumiem ze lubisz miec problemy?

    Poczekaj to patrzę z jednej czy z dwóch stron?
    A to już moja słodka tajemnica i nikomu nic do tego. Jestem dużym
    chłopcem i potrafię być odpowiedzialny.

    > ale ten fundusz jest, bo kasa na niego idzie ze skladek, jak nie bedzie
    > skladek, nie bedzie funduszu, proste i nieskomplikowane, wiec albo i tak
    > bedziesz sie musial ubezpieczac na wypadek spotkania na drodze
    > nieubezpieczonego debila, albo bedziesz w takim wypadku w czarnej dupie

    No właśnie. Idzie ze składek. Moich np. A ja wcale nie mam na to ochoty.
    Mam ochotę zapłacić skladkę bez narzutów.

    > bo wiem jak chociazby wygladaja sprawy z zasadzeniem i sciaganiem
    > alimentow, w tej kwestii lepiej by nie bylo

    No oczywiście. Bo dopóki nasze państwo trzyma coś takiego jak
    świadczenia lub fundusz alimentacyjny, to nikomu nie opłaca się ścigać
    dłużników. Lepiej do pierdla ich wsadzić.

    > juz sa takie firmy, jedne dzialaja na granicy legalnosci, inne poza jej
    > granicami, chyba nie musze ci tlumaczyc, ze i tak podmioty dla ktorych
    > sciagaja dlugi nie dostaja calych kwot
    > a jak ktos bedzie niewyplacalny, to chocby skaly sraly i ucinali mu jaja
    > i tak kasy nie odda

    Skoro prawnie można zmusić ludzi do płacenia za czyjeś szkody, to można
    też prawnie uregulować działanie takich tworów.

    --
    Jarek Skórski
    Fazer 600 `02