eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowańRe: NTG: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
  • Data: 2009-09-02 16:16:58
    Temat: Re: NTG: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzychut pisze:

    > czyli male oszustwo to ok, duze juz mniej? to sie podwojna moralnosc
    > nazywa...

    nie zrozumiałeś. co ma ZUS do OC? co ma emerytura do odszkodowania?

    > pracujesz po to by placic podatki;-)

    nie, żeby żyć. płacę podatki, żeby nie łazić z łukiem po lesie i nie
    jeździć na ośle po bezdrożach.

    > no tak jak kiladziesiat km do pracy to mozna rowerem jechac wiec to
    > tylko faktycznie ulatwienie zycia

    oczywiście. możesz rowerem, hulajnogą, pociągiem, ikarusem. wolna wola.
    Ty wolisz autem. ja wole autem.

    > motocykl -
    >
    > nie nalezysz czasem do jakies bojowki czerwonej? oni tez nie lubia
    > ludzi o odmiennym zdaniu ;-)

    wytłumacz mi zależność ZUS i OC.

    > ubezpieczyciel dba o swoj ineteres przedewszystkim( na prawde taki
    > naiwny jestes ? )

    bosz... a to nie jest czasem firma komercyjna? weź przestań już
    chrzanić. o czyj majątek ma dbać firma komercyjna?

    > Twoj majatek a wlasciwie jego ochrona jestdopier
    > ktoryms z kolei priorytetem ?

    mnie pytasz którym?
    mi to wisi. mi zapewnia spokój i jest mi obojętne ile oni na tym
    zarabiają. płacę też AC. tu to mnie dopiero łoją. i to za 3 pojazdy!

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo