eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowańRe: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
  • Data: 2009-09-02 17:38:51
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > no nie masz racji w przypadku oc chronione sa prawa poszkodowanego przez
    > ciebie, w przypadku ubezpieczen spolecznych, to twoj problem ze nie
    > bedziesz sie mial za co leczyc i za co zyc, wiec jesli chodzi o
    > ubezpieczenia spoleczne to tez wolalbym aby byly dobrowolne, tylko co
    > wtedy z tymi ktorzy nie beda placic, maja umierac na ulicy?

    Co Ty pieprzysz? Co mają moje składki do mojej emerytury? Nie oglądaj
    tyle telewizji. To niezdrowe.
    Ktoś bez mojej zgody zabiera moje pieniądze pod pozorem zabezpieczenia
    mojej przyszłości. Tymczasem moje pieniądze są na bieżąco wypłacane
    emerytom.
    Nie wiem co z tymi którzy nie będą płacić. Chyba nie są
    ubezwłasnowolnieni i mają swój rozum. Nie poczuwam się do
    odpowiedzialności za nich.

    > ty moze i potrafisz, ale ktos inny niekoniecznie, a ja np nie mam
    > zamiaru sie przekonywac na wlasnej skorze, kto jest, a kto nie

    No i co z tego wynika?

    > ja tez mam ochote na wiele rzeczy, ale mieszkamy obaj w tym smutnym kraju

    I dopóki zgadzamy się na to, aby tak zwane państwo myślało za nas,
    będziemy się w tej smutności staczać coraz niżej.

    > ty chyba nie masz pojecia o pracy komornika, jemu sie zawsze oplaca, pod
    > waruunkiem ze dluznik jest wyplacalny, a z tym mamy powazny problem

    No z pewnością nie mam tak szerokiego oglądu rzeczywistości jak Ty. Ale
    wiem, że komornikowi nie zawsze opłaca się skutecznie ścigać płotki. Bo
    roboty dużo, a kasy mało.

    > wiec jak wspomnialem, i tak sie bedziesz musial ubezpieczyc i tak, a
    > skoro ubezpieczenia beda dobrowolne, to smiem twierdzic, ze mniej ludzi
    > bedzie placic, a skoro tak, zyski zmaleja, a skoro tak, skladki sie
    > podniosa
    >
    > wiec moze sie okazac, ze wyjdziesz na tym jak zablocki na mydle

    Ale ja mam w dupie Twoje przypuszczenia. Moim zdaniem może się okazać,
    że wyjdę na tym lepiej. Udowodnij mi, że tak nie będzie.

    > ale prawnie nie ustanowisz wyplacalnosci wszystkich obywateli i zdies
    > sabaka zaryta

    Ale nie lataj po tematach. Ten akapit akurat dotyczył firm ściągających
    i ich etyki w stosunku do klienta.
    Doskonale zdaję sobie sprawę że do myślenia np. również prawnie
    wszystkich zobligować nie zdołam.

    --
    Jarek Skórski
    Fazer 600 `02