  • Data: 2024-08-06 13:32:18
    Temat: Re: nie kabluj
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Aug 2024 00:48:53 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Swoją drogą, to skąd mieli dane tego wysyłającego fotkę? Przecież musiał
    > im podać.

    Pewnie gdzies trzeba wpisac przy instalacji apki.

    > Mandatują samochody? Nie za bardzo sobie to wyobrażam. Natomiast to, czy
    > za wykroczenie nałożysz mandat, czy nie, to decyzja funkcjonariusza. nie
    > ma akurat obowiązku. Jeden uznał, że należy się kara, a drugi, że nie. Z
    > mandatem bym nie szarżował, chyba, ze był kierujący.

    Jak to SM - wstawia za wycieraczkę "wezwanie" do stawienia się na
    "posterunku". A policja jakos inaczej robi?
    Czy od lat już się tym już nie zajmuje?

    Tak czy inaczej - samochody zaparkowane tak samo. Strażników kilku.
    Może się śpieszyli do innych zadań, może do swojego rewiru, a w SM sie
    nie kłusuje w nieswoim rewirze, a może normę wyrobili i limit się
    wyczerpał :-)

    J.